zonnet e mail

• 1 februari 2017
  • 10 reacties
  • 477 x bekeken

Hoe lang gaat deze storing nog duren heren tele 2 mijn e mail is belangrijk voor mij ivm sollicitatieplicht enz enz.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Badge +4
Het klopt inderdaad dat er een storing is met webmail via Internet Explorer. Het devies is, gebruik tijdeliijk een andere browser (Google Chrome, Mozilla Firefox). Onze technische dienst weerkt aan een oplossing voor Internet Explorer. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 1
Het is helemaal niet alleen IE. Ik heb OE en dat mailprogramma haalt ze ook niet meer in. Gmail gebruikte ik om safe te zijn. Sinds gisteren werkt ook dat niet meer.

Testmailtjes werken niet. Ook niet vanuit mijn Tele2 adres naar mijn Zonnet of vice versa. Of via Gmail. Ook niet. Weer dat zwarte gat. Boze mensen. Die sturen jou mail, krijgen ook geen delivery failure dus gaan ervanuit dat jij het gelezen hebt. Je mist dus vanalles.

Ik lees hier weer enorm veel reacties over hetzelfde probleem op dit forum.
Badge +4
Het kan soms zijn dat een verzonden mail in een queue terecht komt. Dan duurt het even voordat het verwerkt wordt, maar het wordt wel verwerkt. Als een bericht niet aankomt zou je wel een bounce mail moeten ontvangen lijkt mij.

Ik heb zojuist een testmail verstuurd vanuit een @tele.nl mailadres (via webmail, Google Chrome) en deze is direct aangekomen.

Wij ondersteunen eigenlijk alleen webmail, dus geen OE. Zolang webmail werkt kun je er vanuit gaan dat het geen storing is. Zou je dus onderstaande link kunnen gebruiken?
https://www.tele2.nl/webmail/
Reputatie 1
Die webmail is helemaal wanhopig slecht. Kun je niets zien. Valt niet te scrollen. 90% nonsense is wat je ziet. Je wilt de mails zien maar die zie je verborgen zitten, je kan er niet bij, met geen mogelijkheid. Dat dat nog altijd zo is snap ik ook niet.

En ja, je zou wel een bounce mail moeten ontvangen, lijkt mij ook. Maar dat gebeurt dus vaak niet. Nu komt de mail weer ff wel aan. Maar het blijft onbetrouwbaar.
Beste TELE2. Ik ontvang nu al een week geen mail op Zonnet. Ook niet in Chrome.....
Kunnen jullie dat verhelpen of tenminste duidelijk maken dat er een probleem is

:?
Reputatie 3
Badge +1
Open even een eigen topic Jan-Klaassen_ZZ, dat doe je door rechtsboven op "stel een vraag" te drukken.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi lonny,

Over smaak valt natuurlijk te twisten. Als het er stom uitziet maar het werkt, is het niet stom. :D
Als je ondersteuning wilt op diensten van Microsoft, kun je beter contact met Microsoft opnemen. Misschien staat daar iets verkeerd. Je hebt Maurice van Tele2 daarnaast geen antwoord gegeven op de vraag of het via webmail wel werkt.
Reputatie 1
Juist wel, de webmail werkt al HELEMAAL niet, en dat is overal zo, dus niet op 1 apparaat hierzo.

En almaar een nieuw topic aanmaken is juist niet handig. Het is hetzelfde probleem, dat moet je juist bundelen. Maar ik snap wel dat Tele2 graag uit elkaar speelt.
Reputatie 3
Badge +1
Dus je inbox wordt wel voller, alleen zie je de berichten niet. Zeg ik dat goed zo? Zo'n storing is er eerder geweest. De technische dienst is de enige afdeling die dat op kan lossen.

Het idee van een eigen topic openen is dat niet ieder issue hetzelfde hoeft te zijn. Zelfs al lijkt dat vanaf de buitenkant wel zo. Don't judge a book by its cover. Daar mag je wat van vinden.

@Maurice van Tele2,
Kun jij dat regelen via de technische dienst?
Badge +4
Het interessante is dat deze storing niet meer in ons overzicht staat. Je zou er dan vanuit moeten gaan dat het opgelost is. Wel dat er werkzaamheden verricht worden met mailboxen, maar deze klanten zijn geïnformeerd. Ik doe dus even de aanname dat daar hier geen sprake van is. Dit moet ik dus even gaan navragen. De mensen waar dat bij kan zijn er alleen niet meer, dit wordt dus morgen.