beantwoord

Zonnet account werkt niet meer: melding account is geblokkeerd.

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ben ik gehackt of zit er een fout bij jullie mailserver?

icon Beste antwoord door Kevin van Tele2 22 mei 2019, 11:17

@freusen

We kunnen inmiddels in sommige gevallen helpen bij problemen met geblokkeerd e-mail adressen Zou je me daarom een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

23 Reacties

freusen schreef:

Nee ze willen ons gewoon kwijt. Dit doen ze dus op deze manier. Gr Lilian
Reputatie 7
Badge +4
Je bent niet gehacked, er zijn gewoon email adressen geblokkeerd om onduidelijke redenen.
Dit is al een tijdje zo, dus het advies is om zo snel mogelijk een ander email adres aan te maken en te communiceren naar jouw contacten.
freusen schreef:

niemand gewaarschuwd, kletspraat over die afdeling en die afdeling... die neits wisten te doen omdat een andere afdeling dit soort dingen regelden,; of die u jammergenoeg niet kunnen helpen en daarna continu doorverbonden alles weer opnieuw uitleggen met als antwoord uitleg/kletskoek over het implementeren van de privacywet; en dat de mailboxen boxen dicht zitten omdat ze niet aan de eisen voldeon aan de privacy wet. maar uiteindelijk en waarschijnlijk omdat wij voormalige klanten zijn van versatel, alleen maar kosten en niets binnenbrengen. zeggen datzgn de boxen alleen maar te herkennen zijn aan het mailadres.... wardoor ze niets konden doen ivm de AVG. ik heb van enkele medewerkers gehoord dat ze eerst overleg wilden met collega's en daarna gewoonweg zeiden dat ze er niet aan konden beginnen... de boxen weer bereikbaar maken, de wachtwoorden weer konden aktief maken etc... tot en met in outlook de instellingen weer aan wilden passen. en dat alleen omdat ze dat niet mochten . je hoorde hun teleurstelling over deze manier van 'werken'
freusen schreef:

ze zouden zich diep moeten schamen over de manier waarop ze veel mensen een boel ellende bezorgen.. met mailboxen die vol zitten, waardoor een heleboel verloren kan gaan; opmerkingen als dat het repareren van het systeem wel een paar weken zou kunnen duren. 2019... wat een feest
ik heb menno schoone zijn mening gehoord in een mail aan mij... dat het aan de bovenste regionen van het bedrijf ligt en dat het werkvolk de klappen mag opvangen
Ik begrijp dat tele2 hier niet op reageert en het probleem ook niet zal verhelpen. Het is blijkbaar een middel om van gratis email af te komen. Ik heb er geen probleem mee dat men van gratis email probeert af te komen, maar waarschuw mensen vooraf opdat men maatregelen kan nemen gedurende een overgangsperiode. Nu kan je veel accounts niet meer aanpassen omdat de informatie niet meer beschikbaar is.Misschien moeten we ons organiseren en juridische stappen ondernemen of op sociale media een aktie tegen tele2 beginnen.
Ik geef ze nog een paar dagen de tijd om dit probleem op te lossen!!!
Schandalig van Tele 2 dit gaat zeker een vervolg krijgen zo ga je niet met klanten om.
voor alle duidelijkheid,,, deze zelfgemaakte berichtjes gaan regelrecht van of naar een box van een of alle van deze topic.... das snoepen aan de ruimte !!!!
vergeet niet dat Tele2 niets naar buiten brengt over deze situatie... zegt genoeg
Tele 2 reageerd zo ie zo al niet op vragen of op berichten ze hebben het te druk met andere dingen en niet op problemen van de nog aanwezige klanten.
Als ze zo doorgaan is het voor TELE 2 straks helemaal over.
Hallo,

Ga er maar uit dat ze niet een account zomaar blokkeren. Het kon wel eens gehackt zijn en dan heb je een heel ander probleem. Beste wat je kunt doen nu is of bellen naar de servicedesk, of wachten totdat iemand van webcare contact met je opneemt.

freusen schreef:

Ik begrijp dat tele2 hier niet op reageert en het probleem ook niet zal verhelpen. Het is blijkbaar een middel om van gratis email af te komen. Ik heb er geen probleem mee dat men van gratis email probeert af te komen, maar waarschuw mensen vooraf opdat men maatregelen kan nemen gedurende een overgangsperiode. Nu kan je veel accounts niet meer aanpassen omdat de informatie niet meer beschikbaar is.Misschien moeten we ons organiseren en juridische stappen ondernemen of op sociale media een aktie tegen tele2 beginnen.

freusen schreef:

Ik ben het op alle punten met je eens. Ik heb elders op dit forum al aangekondigd dat ik juridische stappen wil gaan zetten en dat het mij wijs lijkt om krachten te bundelen. Misschien eerst eens inventariseren om hoeveel gedupeerden het ongeveer gaat.
Jvdbosch schreef:

freusen schreef:

Ik ben het op alle punten met je eens. Ik heb elders op dit forum al aangekondigd dat ik juridische stappen wil gaan zetten en dat het mij wijs lijkt om krachten te bundelen. Misschien eerst eens inventariseren om hoeveel gedupeerden het ongeveer gaat.

T gaat om heel veel gedupeerde zijn natuurlijk ook de versatelklanten.
Kunnen mss RADAR of KASSA inschakelen . IK heb al geprobeerd om alleen internetklant te worden. Je krijgt niemand aan de lijn dus dit lost ook niks op. Wil graag betalen voor mijn zonnet account maar ook daar krijg je geen antwoord op. Dus WAT te doen. Gr Lilian
Martin1969 schreef:

Hallo,

Ga er maar uit dat ze niet een account zomaar blokkeren. Het kon wel eens gehackt zijn en dan heb je een heel ander probleem. Beste wat je kunt doen nu is of bellen naar de servicedesk, of wachten totdat iemand van webcare contact met je opneemt.

freusen schreef:

Hallo geloof je nu zelf wat je schrijft. Tele 2 maakt toch zelf bekend dat de accounts zijn geblokkeerd. Er is niks gehacked en aan de medewerkers heb je ook niks aan en al helemaal niks aan de helpdesk. Geloof dat je al een tijdje niet op dit forum bent geweest. Dit is al meer dan n week zo. Gr Lilian
Liy schreef:

Martin1969 schreef:

Hallo,

freusen schreef:

Hallo geloof je nu zelf wat je schrijft. Tele 2 maakt toch zelf bekend dat de accounts zijn geblokkeerd. Er is niks gehacked en aan de medewerkers heb je ook niks aan en al helemaal niks aan de helpdesk. Geloof dat je al een tijdje niet op dit forum bent geweest. Dit is al meer dan n week zo. Gr Lilian

Hoi Lilian, klopt ze zijn geblokkeerd maar waarom?? Providers blokkeren accounts die gehackt zijn automatisch. Ik denk dat andere providers dit zelfde regime hanteren alleen is het dan wel mogelijk om het account te deblokeren dmv een identiteit-check. Dit kan nu eenmaal niet bij zonnet/versatel en daarom kunnen ze je niet helpen.
Ze kunnen in ieder geval naar buiten treden waarom enkle 10000 mail klanten zijn gedupeerd omdat ze geblokkeerd zijn.
Met een gedegen check is dit volgens mij op te lossen.
Maar alle lijnen zijn bezet en heel TELE 2 weten waarschijnlijk ook niet hoe dit op te lossen is.
Reputatie 7
Badge +4
Het zijn er in een ander topic 1100.. een stuk of 40 ervan hebben zich hier op het forum gemeld. Geen idee waarom juist deze klanten 'geselecteerd' zijn voor die blokkade, maar zijn zonnet adressen werken gewoon nog.
Nou Eric,
Als ik inlog op famlimburg@zonnet.nl staat de boel nog gewoon geblokkeerd hoor ?
Reputatie 5
Badge +2
@freusen

We kunnen inmiddels in sommige gevallen helpen bij problemen met geblokkeerd e-mail adressen Zou je me daarom een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
**Geheel bericht verwijderd door moderator gezien hier alleen maar privégegevens in stonden**
@paul1956,
Dit is een openbaar forum Zet hier geen privégegevens neer. Je kan deze verwijderen door rechtsonder in je bericht op de drie puntjes te gaan met de cursor en dan bewerk te kiezen.
Je hebt hiervoor één uur na plaatsing.
Reputatie 5
Badge +2
@paul1956 Je zit nu in het topic van freusen terwijl je zelf ook een topic hebt aangemaakt: forum.tele2.nl/e-mail-314/at-zonnet-76507

Graag in dat topic je probleem verder bespreken met Jasper, daar staat ook een link waarmee je een privébericht naar Jasper kan sturen
Ik ben ook geblokkeerd
Heb contact gehad met de helpdesk en deze geven aan dat ze niet weten wanneer het opgelost wordt
Ik steun juridische stappen tegen Tele2
@jva Je zit nu in het topic van freusen. Maak zelf een eigen topic aan dan wordt je eerder geholpen.
Reputatie 5
Badge +2
Omdat ik geen bericht van topic starter freusen heb mogen ontvangen ga ik het topic sluiten

@jva Als je wil dat een moderator van het forum gaat kijken of er wel of geen oplossing voor je is zul je, zoals WhTurner heeft aangegeven, even een eigen topic moeten aanmaken. Dat kan via deze link.