beantwoord

zonnet account werkt niet meer

  • 5 september 2019
  • 5 reacties
  • 185 x bekeken

Zonnet account werkt niet meer. Kan helaas niet meer op normale manier inloggen.
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 6 september 2019, 15:26

Hoi Davidclaudia,
Welkom op ons forum. Om na te kunnen gaan of vanuit hier het account gedeblokkeerd kan worden ontvang ik graag je volledige adres, klantnummer en geboortedatum in een privé bericht.
Privébericht naar Michiel
Groetjes Michiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Naar aanleiding van het privé bericht is het probleem verholpen.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Davidclaudia,
Welkom op ons forum. Om na te kunnen gaan of vanuit hier het account gedeblokkeerd kan worden ontvang ik graag je volledige adres, klantnummer en geboortedatum in een privé bericht.
Privébericht naar Michiel
Groetjes Michiel
Alles geprobeerd. Net terugbel verzoek ingevuld en werd teruggebeld. Mw gaf mij het nummer van de klantenservice om via hen e.e.a. op te laten lossen. Ik krijg dan een keuze menu. Via die keuzes kom ik ook niet bij de mensen die mijn account weer vrij kunnen geven.
Helaas.


iemand anders nog een oplossing?
Heb je dit speciale topic hierover al gezien? En alle tips geprobeerd?

https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835
Oud emailadres, maar nog in gebruik. Hopelijk te herstellen