vraag

Zonnet account verwijderen hoe doe je dat?

• 2 maart 2015
  • 6 reacties
  • 3747 x bekeken

Zou toch niet moeilijk moeten zijn. Echter een zeer klantonvriendelijke omgeving, geen zoekopties, verwijzingen naar beheer terwijl beheer niet te vinden is in mijn account. Waarom zo moeilijk!! Ik wil dat account deleten en daarmee de eeuwigdurende SPAM.
Graag een duidelijke uitleg van de provider, die is toch ook niet gebaat bij al die negativiteit!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dat kan, maar dat kun je niet zelf.
Daarvoor moet je dan contact opnemen met Tele2, of wachten totdat een medewerker van Tele2 dit oppakt.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Klantonvriendelijk,

Wat vervelend dat je veel SPAM ontvangt! :(De webmail kan niet opgezegd worden, deze blijft actief na het opzeggen van een abonnement. De webmail raakt inactief nadat er meer dan een jaar geen gebruik van is gemaakt.
Gebruik maken van de webmail houdt in dat er wordt ingelogd op de webmail, of dat het e-mailadres wordt gebruikt in een e-mailclient. Indien je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groeten, Rachid
Reputatie 7
Badge +5
Dat is wel erg raar deze reactie, want op dezelfde vraag die Jltkoch stelde werd dat gezegd dat dat wel kon Door Su-Ling van Tele2.
Want dit is namelijk wel voor Zonnetjes gedaan.
Reputatie 7
Badge +5
Hier worden ze voor zonnet(je)) gedelete van het systeem.
Reputatie 7
Wat Rachid zegt dat klopt inderdaad niet meer. Tot voor kort kon dit inderdaad niet, maar tegenwoordig kan dit dus wel. Zie het topic waar Cypher naar verwijst.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Klantonvriendelijk,

Zoals al wordt vermeld in dit topic was mijn antwoord niet correct, dit komt doordat de informatie die ik tot mijn beschikking had niet "up 2 date" was. Als je je NAW-gegevens + klantnummer in een privebericht stuurt kan ik je email adres laten verwijderen. Ik hoor het graag van je!

Groeten, Rachid