beantwoord

Zonnet account geblokkeerd

• 1 juli 2019
  • 6 reacties
  • 473 x bekeken

Sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen in mijn zonnet account mbv de webmail.
Er verschijnt een melding die aangeeft dat het account geblokkeerd is.
Kunnen jullie mijn account deblokkeren.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 2 juli 2019, 09:54

Ik kan kijken naar de mogelijkheden. Zou je in een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat? Dan kan ik kijken welke informatie ik nodig heb.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik kan kijken naar de mogelijkheden. Zou je in een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat? Dan kan ik kijken welke informatie ik nodig heb.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Hoi Jasper
Kan ik jou een eerder geposte topic sturen? Of moet ik wachten tot iemand in de community reageert?
Reputatie 5
Badge +3
Ik zie dat @Kroepoekje al een eigen topic heeft aangemaakt. Daar zal ik haar dan ook helpen zodat niet 2 verschillende klanten door elkaar reageren. Dit kan verwarring veroorzaken
Hallo Jasper, ook mijn zonnet account is geblokkeerd. En als je de instructies op de website volgt om te melden dat er iets met je email aan de hand is eindigt het elke keer weer in het scherm "er is een fout opgetreden probeer het later nog een keer".

Kan het account gedeblokkeerd worden? Of (als dat niet kan) kan ik in ieder geval de gegevens uit mijn inbox krijgen? Dan kan ik overstappen op een ander mailadres en mijn contacten hiervan op de hoogte stellen.
Reputatie 5
Badge +3
@Hermanus Ik raad je aan een eigen topic aan te maken dit zodat niet verschillende vragen van verschillende personen door elkaar heen lopen.

Je kan hier je topic maken
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper