beantwoord

Zonnet account deactiveren / verwijderen

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Mijn vader heeft een heel erg oud zonnet email account. Deze wil ik graag namens hem deactiveren/verwijderen (nu komt daar onbedoeld nog veel mail terecht). Google zoekopdrachten geven mij de indruk dat ik hiervoor bij tele2 moet zijn? Hoe kan ik dit regelen ?

icon Beste antwoord door theocoppes 5 april 2019, 22:18

Of je vult zelf de mailbox, kun je meteen aan de zes maanden wachttijd beginnen!

Bekijk origineel bericht

8 Reacties

Wegens problemen met de privacyregels is het op het moment niet mogelijk e-mailadressen te verwijderen.
Als het weer mogelijk is, vraagt een moderator om de gegevens van de eigenaar en dan wordt het geregeld,
Even geduld dus.
Oké dank voor je reactie.

Dan wacht ik het af, hou het in de gaten en hoop dat het niet te lang gaat duren.
In sommige gevallen kunnen wij weer helpen met het opzeggen van een email account. Om na te gaan of we dit ook voor het account van je vader kunnen doen hebben wij meer gegevens nodig. Graag ontvang ik zijn volledige adres, email adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van zijn rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel
Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde gegevens! Ik zie dat wij onvoldoende gegevens bij het email adres hebben staan om een volledige ID check uit te voeren. Om deze reden kunnen wij het adres niet opzeggen. Als het email adres meer dan 6 maanden niet wordt gebruikt zal het vanzelf uit onze systemen verdwijnen.
Dank voor het proberen, wel jammer.

Wat wordt er echter bedoel met '6 maanden niet wordt gebruikt'?
6 maanden zelf niet op het account inloggen of dat er 6 maanden geen mail van andere partijen naar wordt verzonden (dat laatste is met al die spam niet te doen).
Reputatie 7
Badge +4
Als jij de mailbox niet meer leeghaalt krijgen de spammers na 30Mb de melding terug, mailbox full.
Reputatie 5
Badge +1
Of je vult zelf de mailbox, kun je meteen aan de zes maanden wachttijd beginnen!
theocoppes schreef:

Dat is een goed idee. Dan krijgen mensen die per ongeluk naar dit oude adres mailen ook gelijk een melding dat het niet ontvangen is.

Reageer