beantwoord

zonnet account

  • 11 juni 2019
  • 5 reacties
  • 459 x bekeken

Mijn zonnet account is geblokkeerd, ****@zonnet.nl. Er staan voor mij belangrijke berichten in. Graag deblokkeren. (*verwijderd door moderator, let op! Dit is een openbaar forum!*)
icon

Beste antwoord door dwfloor 11 juni 2019, 17:55

Geachte WhTurner, bedankt voor je info. Via de klantenservice is het mij gelukt de blokkering op te heffen. Mijn e-mail adres staat hier dan wel, maar niet mijn wachtwoord. Hacken is dus niet aan de orde. Nogmaals bedankt voor je hulp.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Misschien even Tele2 bellen?
Welk nummer moet ik bellen? Waarom is mijn vraag gewoon niet door u op te lossen?
Omdat meesjansen niet van Tele2 is. De moderatoren zijn te herkennen aan [naam] van Tele2.
Overigens is het niet handig om je e-mail adres op dit openbare forum te vermelden. Als je dan gehackt wordt, wordt je adres geblokkeerd.
Het telefoonnummer van Tele2 staat op de contact pagina. Het is 020 75 44444
Geachte WhTurner, bedankt voor je info. Via de klantenservice is het mij gelukt de blokkering op te heffen. Mijn e-mail adres staat hier dan wel, maar niet mijn wachtwoord. Hacken is dus niet aan de orde. Nogmaals bedankt voor je hulp.
Reputatie 5
Badge +2
Fijn dat je bij de klantenservice geholpen bent dwfloor!

Omdat het opgelost is ga ik het topic bij deze sluiten