Wijziging in identiteit/adres afzender email

  • 13 juli 2019
  • 3 reacties
  • 134 x bekeken

Sinds een paar dagen krijg ik mijn mails niet meer met mijn eigen gegevens binnen maar met Zonnet
als afzender. Wil graag weten waarom en of dat misschien samenhangt met het feit dat ik niet meer in mijn webmail kan.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Worden de mails doorgestuurd? Of worden ze vanuit je webmail ingeladen in outlook?
Zoals ik kan zien wordt dit vanuit de webmail gedaan, geldt voor beide adressen.

Mijn Telfort account laad rechtstreeks dus niet vanuit de webmail.
Vanaf mijn werkplek mailadres wordt ook rechtstreeks geladen
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper