beantwoord

Weer inbox leeg, emails kwijt, weg, foetsie, zomaar. 3de keer! Zucht..

Sinds rond middennacht zijn weer al mijn emails verdwenen uit mijn tele2 inbox (webmail+mobiel). Voor de 3de keer nu en ben er best wel klaar mee. Gelukkig heb ik zo'n beetje elke week alle emails op m'n laptop gedownload, ben er dus maar een paar kwijt.. Maar ben ik de nou echt de enige die hier last van heeft? En nee, niet per ongeluk zelf gedaan, geen instellingen veranderd of een nieuw emailprogramma en nee, niemand heeft mijn wachtwoord..

Zucht..

Groetjes,
Marcel

icon Beste antwoord door Jasper van Tele2 22 januari 2018, 09:47

Dat is spijtig om te horen dat je mails weg zijn. Ik kan je alleen melden dat wij niets verwijderen. Hoe ze toch verdwijnen kan ik niet verklaren. Als normaal alle mails verdwijnen zou ik zeggen dat het op een mailprogramma ingesteld staat waar niet aangevinkt staat dat er een kopie op de server moet achterblijven. Aangezien je meld dat dit niet bij jou het geval is kan ik hier geen oplossing voor geven.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem gewoon een gmail account. Dan heb je gelijk veel meer opslag (15gb) tot je beschikking.
eric schreef:

Neem gewoon een gmail account.

En dit is een antwoord op de vraag van de TS omdat...?
Reputatie 5
Badge +3
Dat is spijtig om te horen dat je mails weg zijn. Ik kan je alleen melden dat wij niets verwijderen. Hoe ze toch verdwijnen kan ik niet verklaren. Als normaal alle mails verdwijnen zou ik zeggen dat het op een mailprogramma ingesteld staat waar niet aangevinkt staat dat er een kopie op de server moet achterblijven. Aangezien je meld dat dit niet bij jou het geval is kan ik hier geen oplossing voor geven.