beantwoord

Webmailberichten komen niet binnen

• 7 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 4705 x bekeken

Sinds vandaag krijg ik geen webmails meer binnen. 100% stond aangegeven bij instellingen, betent dat mappen vol zitten e/o teveel mails in inbox. Ik heb emailbox opgeschoond alsmede de mappen. Nu staat er ipv 100% , 85%. Maar krijg nog steeds geen nieuwe mails binnen.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Gela 8 augustus 2018, 23:50

Met een e-mail-cliënt wordt bedoeld een eigen programma op je pc zoals bijvoorbeeld Outlook, maar er zijn er nog wel een paar meer. Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Voorbeeld van Outlook. Hier gaat de mail automatisch van de server, wanneer dat kun je zelf instellen.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Mischa01,

Bedankt voor je vraag via het forum!
Hoe heb je dit getest? Want soms kan het voorkomen dat de mail als nog te groot zijn om te kunnen ontvangen. Je hebt namelijk niet erg veel ruimte op de webmail. Daarom adviseer ik ook altijd de mail toe te voegen aan een e-mailclient en de optie kopie achter laten op server uitschakelen!

Daarnaast kan je jezelf wellicht een e-mail versturen! Zorg er wel voor dat je er een verhaaltje van maakt anders ziet de systeem het als spam en komt hij inderdaad niet aan.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi Patrick,

Ik krojg weer mails binnen. Top.
Ik zie dat ik nog niet veel ruimte heb. 75%verbruikt.
Ik snap even niet wat je bedoeld met je advies altijd de mail toe te voegen aan een e-mailclient ...??

en optie kopie achter laten op server uitschakelen. Waar kan ik dat uitschakelen?
Kun je dat even meer toelichten ajb:-)
Badge +2
Met een e-mail-cliënt wordt bedoeld een eigen programma op je pc zoals bijvoorbeeld Outlook, maar er zijn er nog wel een paar meer. Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Voorbeeld van Outlook. Hier gaat de mail automatisch van de server, wanneer dat kun je zelf instellen.

Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten.