beantwoord

webmail zonnet werkt niet meer

  • 11 November 2019
  • 11 reacties
  • 1327 x bekeken

Hallo, ik probeer sinds gisteren in te loggen op de webmail van zonnet. Dit lukt echter niet. Ik kom in het nieuwe scherm van tele 2, waarop ik te lezen krijg inloggen mislukt. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 2 December 2019, 10:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5

Hé danny28,

Kun je inmiddels weer inloggen? Zo niet probeer raad ik aan een nieuw wachtwoord te laten sturen via de knop wachtwoord vergeten, hopelijk lukt het daarna wel!

 

 

Dag Kevin, heb het verschillende keren geprobeerd maar kom niet ingelogd. Als ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen krijg ik te lezen dat er geen mobiel nummer of ander mailadres bekend is om het wachtwoord naar toe te sturen. Nog tips? Alvast bedankt!

Reputatie 5

Hé danny28,

Jammer dat dat niet werkt, ik wil je dan vragen om je gegevens zonder ik verder voor je kan kijken naar een oplossing.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnumme
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

 

Gedaan...

Reputatie 5

Bedankt Danny,

Ik heb je e-mail gedeblokkeerd en je zou weer in moeten kunnen loggen, zo niet kan het zijn dat je nog even je cookies en tijdelijke bestanden moet verwijderen.

Daarnaast raad ik aan je wachtwoord z.s.m. te veranderen omdat je anders het risico loopt dat je e-mail adres opnieuw geblokkeerd wordt en dat willen we natuurlijk niet :)

Groet, Kevin

Beste Kevin,

 

helaas krijgen we nog steeds dezelfde mededeling.

 

gr. Danny

Beste Kevin,

 

helaas krijgen we nog steeds dezelfde mededeling.

 

gr. Danny

 

Danny,

ik heb ook inlog problemen via de webmail. Zoals te lezen is in mijn topic over dit probleem heb ik telefonisch contact gehad met een Tele2 medewerker.

gr. hvdb

Bedankt voor de tip! 

Reputatie 5

Je e-mail is opnieuw geblokkeerd zie ik. Een verklaring hiervoor is dat er misbruik van je e-mail adres gemaakt wordt door bijv. spam te versturen waardoor het e-mail adres automatisch geblokkeerd wordt, voordat je zelf tijd hebt gehad om te kijken of je er zelf weer gebruik van kan maken.

Om te voorkomen dat je e-mail adres opnieuw geblokkeerd om bovengenoemde reden is het belangrijk om eerst het wachtwoord aan te passen door met je e-mail in te loggen https://www.tele2.nl/mijn-tele2/ (optie internet bellen en TV) Daar heb je een knop wachtwoord veranderen. Kies een uniek wachtwoord die niet teveel lijkt op je vorig wachtwoord.

Zodra je dit gedaan hebt kan ik het e-mail adres opnieuw deblokkeren.

Bedankt voor de tip! 

Beste danny28,

Ik hoop dat u inmiddels weer kan inloggen op uw email. Zelf heb ik wederom contact opgenomen met de telefonische klantenservice (aangezien ik de reactie van Kevin te laat heb gezien). Deze keer kreeg ik een behulpzaam persoon aan de lijn en hij heeft het inlog probleem meteen opgelost. Blijkbaar wordt een email adres permanent geblokkeerd door Tele2 na meerdere foutieve inlog pogingen en/of het versturen van spam. De enige manier om weer toegang te krijgen is contact op te nemen met een Tele2 medewerker. Mails die in de tussentijd naar het desbetreffende email adres werden gestuurd zijn verdwenen.

Aangezien mijn email adres op geen enkele spam lijst voor komt en ik de foutmelding vanaf de eerste inlog poging kreeg, is mijn vermoeden dat er een lijst van zonnet emails is gelekt en dat er doelmatige hackpogingen verricht worden op de inmiddels verouderde webmail.versatel.nl server. De Tele2 medewerker kon dit noch bevestigen, noch ontkennen.

 

Groet,

hvdb

Reputatie 5

Omdat ik geen nieuw reactie meer van je ontvangen heb ga ik het topic sluiten danny28