webmail zonnet.nl mailbox blijft vol

  • 26 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 103 x bekeken

Aan mij gestuurde mails komen al enkele dagen niet meer aan omdat mijn mailbox vol zou zijn.
Ik heb heel veel weggegooid, maar hij wordt niet leger. Kunnen jullie dit resetten?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Alles wat je weggooid verdwijnt in de prullenbak (Verwijderde items) van je mailbox en die telt ook mee, heb je die ook geleegd?
De pullebak is ook helemaal leeg.

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je privébericht gekregen met je mailadres. Ik heb nog wel de naam, volledig adres, geboortedatum op wie het mailadres geregistreerd staat. Tevens zou ik nog het klantnummer nodig hebben van het mailadres. Je klantnummer kun je vinden op de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Deze is bij het aanmaken van het mailadres automatisch aangemaakt.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Helaas heb ik nooit van deze klant de correcte gegevens gekregen en kon hem dus niet verder helpen.

Vanwege de verdere inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper