beantwoord

Webmail (wederom) geblokkeerd

• 25 maart 2019
  • 5 reacties
  • 217 x bekeken

Sinds gisteren is mijn webmail (wederom) geblokkeerd. In september heb ik hetzelfde probleem gehad.
Kunnen jullie het weer voor mij deblokkeren?

Ik hoor graag van iemand!

Met vriendelijke groet,
Ellen
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 25 maart 2019, 13:57

Hoi Ellen,

Wat balen dat je webmail wederom geblokkeerd is. Is dit zomaar gekomen of heb je te vaak het wachtwoord verkeerd ingevuld? Lukt het misschien om hier in te loggen? Op dit moment kan ik je hier niet bij helpen. De reden is omdat wij op dit moment bezig zijn met een onderzoek om ons privacy protocol aan te scherpen. Tot die tijd mogen wij geen e-mailadressen/ wachtwoorden en gebruikersnamen doorgeven of wijzigen. Ook het deblokkeren van een e-mailadres valt hieronder. Ik hoop dat wij dit snel weer mogen doen, want ik kan begrijpen dat je het e-mailadres zo snel mogelijk weer wilt gebruiken.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Ellen,

Wat balen dat je webmail wederom geblokkeerd is. Is dit zomaar gekomen of heb je te vaak het wachtwoord verkeerd ingevuld? Lukt het misschien om hier in te loggen? Op dit moment kan ik je hier niet bij helpen. De reden is omdat wij op dit moment bezig zijn met een onderzoek om ons privacy protocol aan te scherpen. Tot die tijd mogen wij geen e-mailadressen/ wachtwoorden en gebruikersnamen doorgeven of wijzigen. Ook het deblokkeren van een e-mailadres valt hieronder. Ik hoop dat wij dit snel weer mogen doen, want ik kan begrijpen dat je het e-mailadres zo snel mogelijk weer wilt gebruiken.

Groeten Anton
Hallo Anton,

Net als vorige keer is dit zomaar gekomen. Ik verwijderde een mail uit de inbox. Daarna kreeg ik een foutmelding en vervolgens is mijn hele inbox leeg. Kort daarop krijg ik de mededeling “Dit account is geblokkeerd” bij het inloggen.
Ook met behulp van jouw link kan ik niet inloggen; dezelfde foutmelding.

Ik hoop inderdaad dat jullie dit heel snel weer mogen, want ik kan nu nergens meer bij. Al mijn mappen en mijn e-mail adressen bestand zijn nu onbereikbaar voor mij. Dat is werkelijk onwerkbaar!!

Kan ik een bericht krijgen wanneer jullie dit weer voor mij in orde kunnen maken?

Groeten,
Ellen
Reputatie 3
Badge +1
Het is erg raar dat dit zomaar is gebeurd. Ik houd dit voor je in de gaten en stuur je een bericht wanneer wij dit weer in orde kunnen maken. Je hoort het van me. Heb je misschien een Gmail account? Je zou je Tele2 e-mail door kunnen laten sturen.

Groeten Anton
Hallo Anton,
Bijna een maand verder:
Zit er al schot in de zaak met het aanscherpen van jullie privacy protocol en dus het deblokkeren van mijn e-mail?

Groeten, Ellen
Reputatie 3
Badge +1
Sorry Ellen. Op dit moment kunnen wij dit probleem nog steeds niet oplossen vanuit hier. Ik heb ook geen inzage wanneer wij weer e-mails mogen deblokkeren. Het is afwachten. Excuses voor het ongemak.

Groeten Anton