beantwoord

Webmail tele2 100% vol

• 7 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 219 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
Mijn webmail van tele2 was 100% vol,waar ik na een aantal dagen[3] pas achter kwam,omdat ik geen
email meer ontvang via windows 10.Ik heb op de webmail van tele2 bijna alles verwijderd en is nu 1% vol.
Mijn vraag is wat gebeurd er met de emails die naar mij verstuurd zijn tijdens de dagen dat mijn webmail 100% vol was?Ik zou deze emails alsnog graag willen ontvangen.Er is zowieso zeker 1 x automatische bevestigingsmail gister naar mij verstuurd.

Graag uw antwoord.

PS.Nog niet zolang geleden kreeg ik automatisch een email van tele2 dat mijn webmail bijna vol was.
Tegenwoordig niet meer.Jammer dat deze service er niet meer is.
icon

Beste antwoord door Cypher 7 augustus 2019, 18:44

Die zullen wel gebounced zijn.
Zie het maar zo, een postbode kan ook niets in je brievenbus stoppen als deze vol is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Die zullen wel gebounced zijn.
Zie het maar zo, een postbode kan ook niets in je brievenbus stoppen als deze vol is.
Reputatie 4
Badge +2
De mails zullen i.d.d. wel gebounced zijn.
Maar die meldingen van een bijna volle mailbox zouden gewoon binnen moeten komen, bij Tele2 gaat er de laatste tijd wel meer fout met mailboxen, zal waarschijnlijk eerder aan een foutje bij Tele2 liggen.
Wellicht kan een Tele2 mod dit eens aankaarten bij de technische afdeling.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Mr.R,

Als je een e-mail cliënt zoals bijvoorbeeld outlook gebruikt kun je daar instellen dat e-mails van de server (webmail) verwijderd worden bij het binnenhalen of na een x aantal dagen, je kunt dat de e-mail alleen lezen op het apparaat waar je deze op binnengehaald hebt. Daarmee voorkom je dat je webmail snel vol raakt en verminder je de kans dat je e-mails niet ontvangt.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Topic vanwege inactiviteit gesloten