beantwoord

Webmail problemen

• 27 mei 2016
  • 8 reacties
  • 1159 x bekeken

Toegang tot tele 2 webmail word geweigerd.
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 27 mei 2016, 08:53

Dag Richard,

We hebben vanochtend de volgende melding hierover geplaatst. De problemen zijn bekend bij ons en er wordt hard gewerkt aan een oplossing!

Groetjes,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Dit bericht is voor Mark S.

Hallo mark,

Ik kan geen verbinding maken met tele 2 webmail tekst zegt toegang word geweigerd door de bron tele 2
Ik heb ook geen verbinding meer met thunderbird dus wederom kan ik geen e-mail ontvangen en verzenden
Wat is er toch allemaal aan de hand ik kan nu niks meer want op mijn tablet werkt het ook niet meer.
Help Mark a.u.b

Groet,

Richard.
ook ik kom niet meer op de webmail.
Niet via laptop, tablet of telefoon
Reputatie 5
Badge +2
Dag Richard,

We hebben vanochtend de volgende melding hierover geplaatst. De problemen zijn bekend bij ons en er wordt hard gewerkt aan een oplossing!

Groetjes,
Jolien
Dag Richard,

Groetjes,
Jolien
Dag Richard,

Groetjes,
Jolien

Vanmorgen geen zenden en ontvangen, gisteren ook, daarvoor ook, gisteren hele middag bezig met accounts verwijderen nieuw plaatsen op laptop, tablet en phone etc. dit kost wel heel veel moeite tijd en geld beste Tele2!! en allemaal na wat wijziging van webmail?
Vanmorgen geen zenden en ontvangen, gisteren ook, daarvoor ook, gisteren hele middag bezig met accounts verwijderen nieuw plaatsen op laptop, tablet en phone etc. dit kost wel heel veel moeite tijd en geld beste Tele2!! en allemaal na wat wijziging van webmail?
bericht van Tele2:
Op dit moment ervaren we een probleem met één van onze mailservers waardoor de mailadressen die eindigen op @Tele2.nl nu niet bereikbaar zijn. Je kunt geen mails ontvangen of versturen en niet inloggen op webmail. We begrijpen dat dit erg vervelend is en werken daarom hard aan een oplossing. Via dit kanaal houden we je op de hoogte van de laatste status.

Onze excuses voor het ongemak

wat voor problem, waar is de uitwijk, de gebruiker moet hier niet steeds last van houden en dupe zijn, duurt echt veel te lang en gebeurt veel te vaak!!
Reputatie 5
Badge +2
De problemen van Richard zijn opgelost, dus ik ga dit topic sluiten.

Ik verwijs je daarom graag naar het topic dat je zelf hebt geopend Melvior.

Groetjes,
Jolien