webmail geblokkeerd

  • 21 mei 2019
  • 3 reacties
  • 504 x bekeken

Sinds een aantal maanden is mijn webmail adres ****@tele2.nl geblokkeerd. Ik ben niet meer bereikbaar!
Kan Tele2 de blokkade er van af halen?
Ik betaal wel trouw mijn abonnementsgeld iedere maand.
Groet
C. Tefsen

**E-mail adres verwijderd door moderator i.v.m. privacy redenen. Let op! dit is een openbaar forum!**

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé C. Tefsen,

Of ik de blokkade eraf kan halen ga ik voor je proberen, ik heb wel even wat meer informatie van je nodig waaronder je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Hi Kevin.
Ik kan niet binnenkomen op mijn webmail: ctefsen@tele2.nl. Heb al van alles geprobeerd. Wachtwoord veranderen etc. Is al bijna 3 maanden aan de gang. Klantenservice gebeld. Konden mij niet helpen. Jij bent mijn laatste redding.

Mijn gegevens:
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je gegevens verwijderd uit je topic. Graag de link in Kevin's bericht gebruiken om daar de gegevens privé opnieuw te sturen zodat niet iedereen het kan vinden.