beantwoord

Webmail account Zonnet geblokkeerd

• 26 mei 2019
  • 5 reacties
  • 868 x bekeken

Sinds vorige week krijg ik een melding dat mijn WEBMAIL account van Zonnet geblokkeerd is.
Bellen met de helpdesk heeft niets opgeleverd . Zij vertelden mij dat ze niets mogen doen in verband met de AVG.
Wie kan mij helpen om mijn WEBMAIL account weer vrij te geven.
****@zonnet.nl
Nu bereikbaar onder ****@chello.nl

Dank, Rob.

(** Privegegevens verwijderd door moderator i.v.m. privacyredenen, let op! dit is een openbaar forum **)
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 28 mei 2019, 09:59

Hé Rob,

Je privébericht is ontvangen en ik heb je gegevens gecontroleerd. Alles is in orde en je e-mail adres is daarom bij deze gedeblokkeerd. Let er op dat je wel het wachtwoord z.s.m. aanpast door in te loggen via tele2.nl/mijntele2, optie internet bellen en TV. Na het inloggen heb je een knop wachtwoord veranderen, kies een wachtwoord die je niet eerder gebruikt hebt en eentje die niet makkelijk te raden is of lijkt op je vorig wachtwoord. Als je je wachtwoord niet veranderd is er namelijk een redelijke kans dat je e-mail adres weer geblokkeerd zal worden.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Geen probleem, blij dat ik heb kunnen helpen.

Gezien het probleem opgelost is zal ik het topic daarom bij deze sluiten.

Groet, Kevin
Hallo Kevin,

Dank voor de snelle reactie en uitleg.
Ik heb mijn wachtwoord veranderd en mijn webmail werkt weer naar behoren.

Dank voor je hulp.

Groet,
Rob.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Rob,

Je privébericht is ontvangen en ik heb je gegevens gecontroleerd. Alles is in orde en je e-mail adres is daarom bij deze gedeblokkeerd. Let er op dat je wel het wachtwoord z.s.m. aanpast door in te loggen via tele2.nl/mijntele2, optie internet bellen en TV. Na het inloggen heb je een knop wachtwoord veranderen, kies een wachtwoord die je niet eerder gebruikt hebt en eentje die niet makkelijk te raden is of lijkt op je vorig wachtwoord. Als je je wachtwoord niet veranderd is er namelijk een redelijke kans dat je e-mail adres weer geblokkeerd zal worden.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé Rob,

Als het klopt dat de klantenservice je niet kon helpen vanwege de AVG dan is er mogelijk weinig dat ik voor je kan doen. Ondanks dat wil ik best voor je kijken, stuur mij dan een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
@R.komen
PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot ca. 20 voor 2