beantwoord

webmail account geblokkeerd

• 23 april 2019
  • 15 reacties
  • 563 x bekeken

Mijn webmail account is ineens geblokkeerd.
icon

Beste antwoord door eric 24 april 2019, 08:45

Webmail is hetzelfde account als POP3 mail. De klantenservice mag hier niets meer aan doen. Ze werken (al een tijdje) aan een nieuwe beleid / mogelijkheden om als klantenservice weer zaken te mogen aanpassen, maar zolang dat nog niet is vrijgegeven kun je alleen maar een ander email account ergens aanmaken en gaan gebruiken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Ik kan gewoon inloggen bij mijn tele2 account, maar ik krijg de melding: "account geblokkeerd". Is het mogelijk om deze te deblokkeren?
Als je het over je tele2 webmail account hebt, heb ik sinds kort hetzelfde. Ik krijg bij het inloggen meteen de melding dat het account geblokkeerd is. Kan nu alleen nog mails ontvangen en lezen op mijn telefoon app maar geen mails meer versturen zowel op de computer als op de telefoon app. Tele2 helpdesk hierover gebeld. Krijg te horen dat het heel spijtig is maar mogen/kunnen het account niet meer deblokkeren. Heeft iets met nieuwe privacy regels te maken aldus de medewerker. Ik zou elke week maar moeten informeren of er inmiddels een oplossing voor gevonden is. Tot die tijd kan ik dus weinig meer doen met mijn mail account. Mailbox loopt nu langzaam vol tot het maximum bereikt wordt en er ook geen mails meer ontvangen kunnen worden. Een soort van "jammer voor u, maar helaas" dus. Als ik het heel erg vond moest ik zelfs maar overstappen naar een andere internet provider, aldus de medewerker, die zich er merkbaar niet makkelijk onder voelde. Later nog een keer gebeld, maar kreeg hetzelfde advies van een andere helpdesk medewerker. Slechte service van tele2 (betaal hier voor, dacht ik), en slechte oplossing. Ben nu maar van plan van provider te wisselen en ga sowieso een gmail account aanmaken. Ben er aardig ziek van.
Reputatie 7
Badge +4
Email staat los van een internet access dienst zoals Tele2 die levert. Je kunt dus zonder beperkingen andere email adressen gaan gebruiken. Altijd handig om b.v. nieuwsbrieven van echte email te scheiden. Haal wel altijd een kopie naar een email programma thuis. Mocht er in de cloud iets misgaan kun je altijd door.
Hallo Eric, kan de webmail gedeblokkeerd worden?
zie bijgevoegd plaatje
Reputatie 7
Badge +4
Webmail is hetzelfde account als POP3 mail. De klantenservice mag hier niets meer aan doen. Ze werken (al een tijdje) aan een nieuwe beleid / mogelijkheden om als klantenservice weer zaken te mogen aanpassen, maar zolang dat nog niet is vrijgegeven kun je alleen maar een ander email account ergens aanmaken en gaan gebruiken.
Dat is wel een probleem. Ik weet niet welke mails ik heb ontvangen en wie ik dus moet informeren....
Iemand moet toch dit kunnen deblokkeren??
Is er helemaal geen mogelijkheid om dit account te deblokkeren??
Reputatie 7
Badge +5
Voorlopig nog niet.
Reputatie 3
Badge +1
Is er helemaal geen mogelijkheid om dit account te deblokkeren??

We kunnen weer wat meer dan een aantal weken geleden en daarom wil ik graag kijken of ik je verder kan helpen. Kun je mij de volgende gegevens doorsturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
- E-mailadres waar het over gaat.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt alvast.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Bij mij is sinds vandaag mijn webmail account geblokkeerd. Dat is heel lastig. Ik zou dit ook graag gedeblokkeerd hebben.
Reputatie 7
Badge +5
Dan kun je beter een eigen topic starten, want nu fiets je mee met iemand anders zijn topic.
Ja dat zal allemaal wel maar ik heb al 2x een vraag ingediend en ik krijg geen antwoord
Reputatie 7
Badge +5
Ok ja dan zul je toch moeten wachten, of ze even bellen als je niet kunt wachten.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat het inmiddels is opgelost. Ik heb het topic daarom gesloten.

Groeten Anton