beantwoord

webmail

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
vandaag en gisteren gebeld ivm webmail storing op tele2. instellingen gecontroleerd en alles staat ok. advies om bij gebruikersnaam de extensie @tele2 weg te halen, gedaan. wachtwoorden synchroon zoals op webmail staat ook in outlook accounts doorgevoerd. inkomend op 110 en uitgaand op 587. server staat goed cf advies.
nu krijg ik nog steeds foutmeldingen en komt mail niet binnen. soms ineens wel met tijdvertraging van dik 40 minuten!!
ik weet even niet wat nog te doen. ook op de mac waar outlook op staat werken alle postbussen behalve die van tele2. wordt nu wel principe punt. en dit alles is mij gebleken nadat tele2 zonodig de weergaven op webmail heeft aangepast.

is er nog advies of raad anders dan bericht van ' de mail werkt idd nog niet goed, even deze week afwachten want meer dan we gezegd hebben kunnen we nu niet".........
help 😞

icon Beste antwoord door Jolien van Tele2 25 mei 2016, 12:06

Hoi Melvior,

We hebben dit bericht geplaatst bij Actuele informatie. Dit gaat om het niet kunnen verzenden van berichten, maar ik begrijp dat het ontvangen bij jou ook niet gaat zoals het hoort.

Hierbij nogmaals de juiste instellingen, maar zo te horen heb je dit al nagelopen.
Heb je het mailaccount al opnieuw ingesteld in Outlook?

Groet,
Jolien

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Melvior,

We hebben dit bericht geplaatst bij Actuele informatie. Dit gaat om het niet kunnen verzenden van berichten, maar ik begrijp dat het ontvangen bij jou ook niet gaat zoals het hoort.

Hierbij nogmaals de juiste instellingen, maar zo te horen heb je dit al nagelopen.
Heb je het mailaccount al opnieuw ingesteld in Outlook?

Groet,
Jolien