wachtwoord zonnet vergeten

  • 12 november 2019
  • 1 reactie
  • 128 x bekeken

Ik ben mijn wachtwoord van mijn zonnet emailadres vergeten.

Als ik via de site "wachtwoord opvragen” aanklik krijg ik een melding dat er geen mobiel nummer of back up mailadres bekend is. Al met de klantenservice gebeld maar zij kunnen niks wijzigen omdat er geen klantnummer bekend is. ivm de nieuw privacy wet mogen ze niks wijzigen.  Hoe kan ik nu toch in mijn mailbox komen? Ik kan me voorstellen dat meerder mensen dit probleem hebben/krijgen bij een evt. hersenbeschadiging of nog erger familieleden bij een overlijden.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hé Stappie,

Lastig dat je je wachtwoord vergeten bent en er geen andere mogelijkheid lijkt om weer in je zonnet e-mail te komen. Als de klantenservice je verteld heeft dat zie niets voor je kunnen doen dan is er weinig kans dat ik wel iets voor je kan betekenen. Als je mij een privébericht stuurt met onderstaande gegevens kan ik voor je kijken of er iets aan te doen valt.
 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
  • E-mail adres

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin