beantwoord

Wachtwoord wijzigen zonnet e-mail account

• 25 november 2015
  • 3 reacties
  • 424 x bekeken

Hallo,

vanuit het heel verre verleden heb ik nog een zonnet e-mail account en ik heb het vermoeden dat dit account misbruikt wordt voor spam mail. Ik krijg sinds gisteren heel veel onbestelbare berichten terug en zie onder de instellingen dat de identiteit is aangepast.

Reply e-mail adres: james.kadiogo56@gmail.com
Tekst:
Greetings and How are you today? I am Dr. James Kadiogo from Burkina Faso and my motive of writting you is to unvail the news of you been selected as the Next of Kin to a Cancer woman in coma who kept the sum of $4.7 Million Dollars in a Bank and do get back to me for more details. Dr. James Kadiogo. On Behalf Of Mrs. Sismer Shirley Acojedo.

Nu is dit denk ik op te lossen door mijn wachtwoord te wijzigen echter kan ik dit nergens, als ik op de knop "wachtwoord vergeten" klik kom ik bij TELE-2 uit en moet ik useraccount op gaan geven, echter is mijn zonnet account nergens gekoppeld binnen TELE2

Help wanted....
icon

Beste antwoord door wenda.verheijen 25 november 2015, 19:30

Probleem opgelost, reset van het wachtwoord door een medewerker van TELE2....thamxx...Blijft toch een vorm van identiteits fraude
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

De mail die je quote in je topic is wel spam maar door jou ontvangen. Dit is de bekende Nigeria-spam, die je geld proberen af te troggelen. Dat heeft echter niets te maken met je wachtwoord, het betekent alleen dat je e-mail adres op een lijst van te spammen gebruikers staat. Daar kan je verder niets aan doen, behalve deze berichten direct weggooien.

Google geeft 200 resultaten voor "James Kardiogo" soms uit Burkina fasso of de Filipijnen.
Dank voor je reactie maar hoe kan het dan zijn dat binnen het webmail gedeelte --> instellingen --> identiteiten --> de instellingen van mij gewijzigd zijn in die van die de spam mail verstuurd ?? Ik heb het nu al 2 keer aangepast maar waarschijnlijk is het morgen weer gewijzigd. Volgens mij kan dat alleen maar als je toegang hebt tot de webmail, dus ook het password... vandaar de vraag hoe dit te wijzigen
Probleem opgelost, reset van het wachtwoord door een medewerker van TELE2....thamxx...Blijft toch een vorm van identiteits fraude