beantwoord

Wachtwoord server inkomende mail

  • 7 June 2020
  • 1 reactie
  • 140 x bekeken

Geacht Forum, voor het het instellen van een bestaand e-mailaccount op een nieuw mailprogramma heb ik wachtwoord nodig - maar dat kan ik helaas niet meer terugvinden. Mijn mailadres is: verwijderd door moderarot @zonnet.nl. Inkomende mail gaat via pop3.zonnet.nl , uitgaand via smtp.kpnmail.nl. Is dit wachtwoord nog te achterhalen, c.q. opnieuw in te stellen en zo ja, hoe? Bij voorbaat dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Paul Hilgeman

icon

Beste antwoord door pipodeclown 7 June 2020, 23:48

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7

Vermeld nooit je e-mailadres op een openbaar forum, dan kunnen kwaadwillenden je gelijk op allerlei spamlijsten zetten.

Als je persoonlijke gegevens bij het Zonnet account hebt geregistreerd dan kan de klantenservice je helpen. Zonder persoonlijke gegevens kan de klantenservice jouw identiteit niet vaststellen en je helaas niet helpen. Heb je de ‘wachtwoord vergeten’ optie al geprobeerd?