beantwoord

Wachtwoord reset zonnet

  • 4 juli 2019
  • 5 reacties
  • 217 x bekeken

Ik ben het wachtwood van mijn zonnet account en kan deze nergens opvragen en resetten. Kunnen jullie me aub helpen?
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 5 juli 2019, 13:09

Zie een soortgelijke post van iemand die hetzelfde probleem had.
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/foutmelding-bij-inloggen-zonnet-webmail-69929#post426005


Dat was een jaar geleden. Aangezien er tegenwoordig strengere regels zijn met betrekking tot wijzigen/veranderen van gegevens kunnen wij geen wachtwoord reset meer uitvoeren. Je kunt dit zelf regelen via de wachtwoord vergeten optie. Wat je ook kunt doen is inloggen op je mijn Tele2 account en van daaruit het wachtwoord veranderen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Hoi Renukasharma,
Welkom op ons forum. Als je inlogt via de webmail heb je de mogelijkheid te kiezen voor 'wachtwoord vergeten'. Alleen op deze manier kun je het wachtwoord resetten. Wij kunnen dit niet voor je regelen.
Hallo Michiel,

Ik heb dit diverse keren geprobeerd maar het werkt niet.
Graag wachtwoord resetten en dit sturen naar xxxxxxxxxxxx@zonnet.nl of mijn alternatief emailadres xxxxxx.xxxxxxxxxxxxx@gmail.com hiervoor gebruiken.
*** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. **
Zie een soortgelijke post van iemand die hetzelfde probleem had.
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/foutmelding-bij-inloggen-zonnet-webmail-69929#post426005
Weet je dat dit een openbaar forum is en dat je e-mail adressen door iedereen te lezen zijn? Volgens de forumregels mag je geen privégegevens in je berichten zetten. Binnenkorst zal een moderator die gegevens wel verwijderen, maar het niet plaatsen is veel veiliger.
Reputatie 2
Badge
Zie een soortgelijke post van iemand die hetzelfde probleem had.
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/foutmelding-bij-inloggen-zonnet-webmail-69929#post426005


Dat was een jaar geleden. Aangezien er tegenwoordig strengere regels zijn met betrekking tot wijzigen/veranderen van gegevens kunnen wij geen wachtwoord reset meer uitvoeren. Je kunt dit zelf regelen via de wachtwoord vergeten optie. Wat je ook kunt doen is inloggen op je mijn Tele2 account en van daaruit het wachtwoord veranderen.