beantwoord

wachtwoord is onjuist

ik voer bij mijn webmail hetzelfde wachtwoord in als altijd maar hij zegt nu dat het wachtwoord onjuist is. ik kan mijn wachtwoord ook niet wijzigen want ik heb nooit een ander mailadres ingevoerd. kan mijn wachtwoord worden gereset?
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 1 juni 2016, 09:24

Dag Theo,

Ik heb net doorgekregen dat jouw probleem als het goed is verholpen is!
Kun je dit bevestigen?

Groetjes,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Ik wil hetzelfde wachtwoord behouden wat ik altijd gebruikt heb
Ik krijg geen antwoord
Ik wil hetzelfde wachtwoordwachtbehouden wat ik altijd gebruikt heb
Moeilijk hoor het lukt me niet
Reputatie 5
Badge +2
Dag Theo en Cock,

Ik vermoed dat jullie proberen in te loggen met je e-mailadres als gebruikersnaam. Lukt het wel als je inlogt met alleen het gedeelte voor @tele2.nl? Dus stel je e-mailadres is hallo123@tele2.nl, dan moet je nu inloggen met hallo123. Daarna vul je hetzelfde wachtwoord in als altijd.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft!

Groetjes,
Jolien
Dit werkt helaas ook niet. Ik kan wel inloggen op webmail.tele2.se maar daar kan ik alleen mijn oude mailtjes zien. Ik kan wel mailtjes versturen maar niks ontvangen. Als ik een mailtje naarijn tele2 adres stuur komt er gelijk een ding dat het e-mail adres niet bestaat.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Theo,

Kun je wel hier inloggen: https://www.tele2.nl/klantenservice/webmail/ ?

Groetjes,
Jolien
Ja dit werkt wel.
Hallo Jolien,

Ik kan nu overal weer inloggen op mijn mail maar als ik vanaf een ander mailadres iets naar mijn tele2 adres wil sturen zegt hij dat hij dat adres niet kan vinden in tele2.nl en dat het mailadres niet bestaat
Hallo Jolien ik stuurde vorige week naar een ziggo adres en er werd gezegd ,dat adres bestaat niet ,hoe kan dat
E-mail wordt niet ontvangen, niet op webmail, outlook 2013, I-pad & phone. Wat is er aangepast?
En dit is NA de perikelen van maandag en dinsdag. Dus sinds vanmiddag / vanavond.
En dit is NA de perikelen van maandag en dinsdag. Dus sinds vanmiddag / vanavond.

Het lijkt erop dat alles heel stroperig binnenkomt.. kan wel eens met een spam-run te maken hebben.
Reputatie 5
Badge +2
Cock heeft me laten weten dat alles weer werkt nadat de instellingen waren aangepast, heel fijn!

MCP en Theo, hoe staat het ervoor bij jullie?
Als ik een mail wil sturen naar mijn tele2 adres krijg ik volgend bericht terug:

Delivery to the following recipient failed permanently:

theo.w@tele2.nl

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain tele2.nl by mx10.se.isp-net.nl. [82.215.18.98].

The error that the other server returned was:
550-5.1.1 : Recipient address rejected:
550 User unknown in virtual mailbox table.

Het is dus nog niet opgelost denk ik.
Reputatie 5
Badge +2
Dag Theo,

Ik heb net doorgekregen dat jouw probleem als het goed is verholpen is!
Kun je dit bevestigen?

Groetjes,
Jolien
Ja, het lijkt of alles nu weer werkt. Dank u wel voor het oplossen van de problemen.
Reputatie 5
Badge +2
Graag gedaan!