beantwoord

Via mijn ipad kan ik geen mail versturen

• Is lekker bezig
  • 6 reacties
Ik heb alle instellingen ingevoerd, maar via het mailprogramma op mijn ipad kan ik geen mail verzenden...weet iemand een oplossing?

icon Beste antwoord door dexel4 18 februari 2019, 20:06

Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd...ik heb iinmiddels meerdere failure notices gekregen, waarbij het smtp.versatel.nl was vervangen door smtp.versatel1.nl, smtp.versatel2.nl , smtp.versatel3.nl of smtp.versate4.nl...heeft u daar een verklaring voor?

Bekijk origineel bericht

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welk mailprogramma gebruik je, welke email provider en welke internetaansluiting?
Ik gebruik het emailprogramma op mijn Ipad, emailprovider is tele2 en ook via Tele2 ik heb nog een
zonnet account.
Ben jij bekend met dit probleem?
Reputatie 4
Badge +2
Hé dexel4,

Als je problemen hebt met e-mail via je tablet dan raad ik aan om de stappen via onze hulppagina voor het instellen van de e-mail te volgen. Hopelijk gaat het daar mee lukken!

Groet, Kevin
Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd...ik heb iinmiddels meerdere failure notices gekregen, waarbij het smtp.versatel.nl was vervangen door smtp.versatel1.nl, smtp.versatel2.nl , smtp.versatel3.nl of smtp.versate4.nl...heeft u daar een verklaring voor?
“mail komt niet meer aan bij ontvanger: TLS not available: connect failed” is een topig waar hetzelfde probleem speelt....kan dit u misschien helpennaar het geven van een oplossing?
Reputatie 4
Badge +2
In het topic waar je naar verwijst werd er gesproken over 1 specifieke ontvanger die de e-mails niet accepteert. Het probleem dat jij omschrijft is dat je geen enkele mail kan versturen en dat is dus een ander probleem. Als er een probleem is met onze e-mail server dan zou dit betekenen dat er enorm veel klanten last van hebben en worden we overspoelt met klachten maar dit is op dit moment niet het geval. Zou je daarom een andere e-mail app en/of een ander apparaat willen testen? Daarnaast is het handig om ook even te testen of je via de webmail van Tele2 wel e-mail kan versturen.

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

In het topic waar je naar verwijst werd er gesproken over 1 specifieke ontvanger die de e-mails niet accepteert. Het probleem dat jij omschrijft is dat je geen enkele mail kan versturen en dat is dus een ander probleem. Als er een probleem is met onze e-mail server dan zou dit betekenen dat er enorm veel klanten last van hebben en worden we overspoelt met klachten maar dit is op dit moment niet het geval. Zou je daarom een andere e-mail app en/of een ander apparaat willen testen? Daarnaast is het handig om ook even te testen of je via de webmail van Tele2 wel e-mail kan versturen.

Groet, Kevin

Kevin,
Ik zie dat inmiddels meerdere mensen problemen hebben met het versturen van email, vanuit een ander programma op de ipad of telefoon.
Ikzag ook jouw reactie : “ Dan zal het te maken hebben met de storing voor zonnet/versatel adressen die via een bepaalde e-mail server proberen te versturen, je kan dan dergelijke foutmelding krijgen. De technische dienst van de e-mail afdeling is druk bezig met een oplossing hiervoor dus ik kan je op dit moment alleen om geduld vragen, het is helaas nog niet bekend hoe lang het gaat duren.”

Kan je inmiddels al meer hierover melden?

In afwachting,

Marcel
Reputatie 4
Badge +2
Hé Marcel,

Het is al even geleden maar ondanks dat er geen update bekend is over de storing met het verzenden wilde ik toch even laten weten dat ze ze er mee bezig zijn. Hopelijk heb je er in elk geval niet al te veel last van!

Groet, Kevin

Reageer