vraag

Verzoek: Spam adres toevoegen aan spamfilter

Aangezien ik zelf in de webmail blijkbaar geen e-mail adressen kan toevoegen aan een spam filter, wilt u de volgende adressen toevoegen aan uw spamfilter zodat we daar geen last meer van hebben? Ik heb sinds 27 december ontelbare spam mails ontvangen van in ieder geval deze adressen, allemaal hetzelfde begin maar iets anders achter het apenstaartje. Ze mailen onder verschillende namen met verschillende onderwerpen maar altijd hetzelfde voor het @. Zo is je mailbox snel vol en het lijkt me voor jullie servers ook niet fijn.

MEfv4LT8y5TnpNvliqP@biomassgizmoco.uk
MEfv4LT8y5TnpNvliqP@degass.bondabel.com
MEfv4LT8y5TnpNvliqP@pire.zularachading.me.uk

15 Reacties

Ik word ook bekogeld met spam via onderstaand adres, met allerlei verschillende onderwerpen. Willen jullie dat adres blokkeren?

Reply@kilsan.biomassgizmoco.uk
ook ik krijg werkelijk elke dag minstens 50 mails, zogenaamd van Sony, uw installateur, of mijn apotheek, afkomstig van MEfv4LT8y5TnpNvliqP@biomassgizmoco.uk;
Tele2 (zonnet), doe hier iets aan!

Gerard van Emmerik
Ik heb dit ook en wordt alleen maar doorverwezen door de klantenservice.
Dit moet zeker maar op klacht.nl
TELE2 doe inderdaad hier ajb iets aan, want net zoals Jolleke en ~Gerard krijg ik ook al vanaf 27 december iedere dag 10-tallen spam emails van Sony, Apotheek, Uw installeur en Zomerslank Dankjewel. het houdt niet op!
Adres dat afkomstig is is: : MEfv4LT8y5TnpNvliqP@rituel.biomassgizmoco.uk en ook :
Reply@rituel.biomassgizmoco.uk
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer je naar de site: rituel.biomassgizmoco.uk gaat staat er een veld waar je een mailadres kan invullen om je te unsubscriben. Werkt dit ook?
Reputatie 4
Badge +1
Normaal gezien moet je dat juist niet doen. Juist dan geef je hun de zekerheid dat het mailadres echt is.
Reputatie 5
Badge +3
theocoppes schreef:

Normaal gezien moet je dat juist niet doen. Juist dan geef je hun de zekerheid dat het mailadres echt is.

Daar heb je wel een goed punt
Jasper van Tele2 schreef:

theocoppes schreef:

Daar heb je wel een goed punt

Hoi Jasper, inderdaad niet zo'n slim advies. Eigenlijk is de enige vraag aan Tele2 om SPAM van deze afzender te blokkeren, dus van:
MEfv4LT8y5TnpNvliqP@biomassgizmoco.uk
MEfv4LT8y5TnpNvliqP@degass.bondabel.com
MEfv4LT8y5TnpNvliqP@pire.zularachading.me.uk
MEfv4LT8y5TnpNvliqP@rituel.biomassgizmoco.uk
Reply@rituel.biomassgizmoco.uk

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb het doorgegeven aan de correcte afdeling. Ze zijn aan het kijken naar de mogelijkheden.
Super, dank je wel!
gerardvanemmerik schreef:

ook ik krijg werkelijk elke dag minstens 50 mails, zogenaamd van Sony, uw installateur, of mijn apotheek, afkomstig van MEfv4LT8y5TnpNvliqP@biomassgizmoco.uk;

Gerard van Emmerik

Hier precies hetzelfde, vanaf eind december dagelijks de hele mailbox vol, ik word er gek van. In de spammap opbergen werkt niet. Graag asap verhelpen Tele2 Webmail Zonnet
Ik had even gehoopt dat een spamfilter was ingesteld door Tele2, want dit weekend ontving ik geen spam. Helaas vandaag weer een mailbox vol. Inderdaad mijn zonnet mailadres.
Jasper weet je al meer?
Reputatie 5
Badge +3
Helaas nog niets gehoord. Ik heb wel een mail gestuurd met een vraag naar een update.
[quote=gerardvanemmerik]ook ik krijg werkelijk elke dag minstens 50 mails, zogenaamd van Sony, uw installateur, of mijn apotheek, afkomstig van MEfv4LT8y5TnpNvliqP@biomassgizmoco.uk;

Gerard van Emmerik[/quote

Ik heb dit probleem ook. Jaren geen last van spam gehad maar nu echt extreme.

Reageer