beantwoord

Versatel krijg ik niet meer binnen

• PJ1
  • Durft te posten
  • 1 reactie
Sinds 7 maart 2019 kan ik geen mail meer ontvangen op mijn versatel mail. Ik heb dit met verschillende andere mail adressen geprobeerd, maar deze krijgen de verstuurde mail allemaal terug. De webmailbox is niet vol.

Ik heb naar Tele2 gebeld, maar vanwege een procedure omtrent de AVG, kunnen zij mij niet helpen voordat de nieuwe procedures zijn opgemaakt. Het is niet bekend hoelang dit gaat duren. Ik kan over een week terugbellen om naar de status te vragen. Dit betekent dat ik een week zonder mail zit en al een week zonder mail zit. Wie kan mij helpen?

icon Beste antwoord door Anton van Tele2 15 maart 2019, 08:21

Het klopt dat we nu bezig zijn om nieuwe procedures te maken. Tot die tijd kunnen we dit probleem niet oplossen. Het kan zijn dat we moeten inloggen en daarom ook het wachtwoord tijdelijk moeten aanpassen. Op dit moment mogen wij dat niet doen. Er moet eerst een nieuw privacy protocol worden opgezet. Zelf hoop ik ook dat dit snel gebeurt, want het is voor ons ook erg lastig dat wij dit soort problemen nu niet kunnen oplossen.

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een betalende klant bent kunnen ze met extra verificatie van je betaalgegevens je wel helpen. Als je geen klant meer bent of deze gegevens zijn onbekend, dan houdt het voor nu op. Advies blijft om onafhankelijke email adressen te gebruiken zoals gmail of outlook.
Reputatie 5
Badge +1
Probeer of je met achtervoegsel zonnet iets kunt vinden. Mijn versatel heeft blijkbaar ook alles op zonnet staan. Toevallig heb ik dat gevonden.
eric schreef:

Als je een betalende klant bent kunnen ze met extra verificatie van je betaalgegevens je wel helpen. Als je geen klant meer bent of deze gegevens zijn onbekend, dan houdt het voor nu op. Advies blijft om onafhankelijke email adressen te gebruiken zoals gmail of outlook.

Helaas werkte dat ook niet. We hebben als betalende klant alle gegevens verstrekt en verificatie lukte ook. Het is omdat bij Tele2 de nieuwe procedures nog niet klaar zijn.
Reputatie 1
Badge
Het klopt dat we nu bezig zijn om nieuwe procedures te maken. Tot die tijd kunnen we dit probleem niet oplossen. Het kan zijn dat we moeten inloggen en daarom ook het wachtwoord tijdelijk moeten aanpassen. Op dit moment mogen wij dat niet doen. Er moet eerst een nieuw privacy protocol worden opgezet. Zelf hoop ik ook dat dit snel gebeurt, want het is voor ons ook erg lastig dat wij dit soort problemen nu niet kunnen oplossen.

Groeten Anton
Reputatie 1
Badge
Wegens inactiviteit sluit ik dit topic.