beantwoord

verplaatsen e-mail naar mappen

• 12 maart 2016
  • 1 reactie
  • 162 x bekeken

Helaas kan ik nog steeds niet mijn e-mail naar een map verplaatsen. Het icoon waar ik dit kan aanvragen werkt gewoon niet. Tevens heb ik de laatste tijd gemerkt dat ik geen e-mail kan openen. Blijft laden recht in de hoek en moet dan weer uitloggen om het weer eens te proberen. Wie heeft of herkend dit probleem. Even een klein aanvulling naast het icoon waar ik de e-mail kan verplaatsen naar een map is er opeens nog een langwerpig icoon komen te staan met ingeschreven "verplaatsen naar". Wie o wie heeft dit ook. O ja t ís wel een zonnet.nl account maar dat zou er toch niks mee te maken moeten hebben. ??

Gegroet.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 13 maart 2016, 14:55

Hoi Vincent,

Ik zie dat je hier al een topic voor aangemaakt hebt en het is niet nodig meerdere topics omtrent hetzelfde onderwerp aan te maken. Om deze reden wil ik je vragen de conversatie voort te zetten in dit topic.
Dit topic zal nu sluiten.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hoi Vincent,

Ik zie dat je hier al een topic voor aangemaakt hebt en het is niet nodig meerdere topics omtrent hetzelfde onderwerp aan te maken. Om deze reden wil ik je vragen de conversatie voort te zetten in dit topic.
Dit topic zal nu sluiten.

Groetjes Maurice