Verdwenen e-mailberichten uit inbox

• 14 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 575 x bekeken

Gisteren bleken ineens al mijn berichten uit mijn inbox van mijn e-mailaccount karindeboer@tele2.nl te zijn verdwenen. Hierin zitten ook berichten die ik echt nodig heb (o.a. voor betalingen)! Ik heb ze niet zelf verwijderd. Bovendien blijken er ineens 251 i.p.v. een stuk of 20 berichten in mijn prullenmand te staan. Dit zijn helaas niet de berichten, die eerst in mijn inbox stonden. Graag een oplossing hiervoor (backup terugzetten?)!
N.B.: Als ik mijn inbox refresh, dan wordt wel de melding 12/252 berichten gegeven, maar ik krijg alleen de 12 nieuwe berichten (van gisteren en vandaag) te zien. Ook zie ik dat het percentage gebruikt van 30 MB op 74% staat: dat is gelijk aan het percentage dat stond vermeld, voordat deze problemen zich voordeden. Dat klopt niet. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Karin,
Ik ga dit even navragen bij de juiste afdeling. Dit kan ik wel helaas maandag pas doen, want dan zijn zij weer aanwezig.
Ik kom erop terug.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Karin,
Daar ben ik weer. Mijn collega's vroegen zich af of je dit nog steeds ervaart. Want tot nu toe hebben ze niet iets geks gezien aan je account.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 2
Badge
Misschien heb je het al opgelost?

Anders zou je ook nog hieraan kunnen denken. Als in Webmail Postvak In ingesteld staat dat je alleen ongelezen berichten wilt zien, zie je de oudere gelezen emails niet meer.

Je zou dat kunnen testen door een email als gelezen te markeren en dan te vernieuwen of je postvak opnieuw te openen. Is de mail er niet meer? Da is hij er wel, maar verborgen door de instelling.

Als je de knop niet ziet waarmee dat ingesteld is, zou je misschien met een andere browser, Chrome, Internet Explorer etc. moeten kijken.

Heb je een emailprogramma op de PC of telefoon/tablet die ook Tele2 email ophaalt? Een veel voorkomende instelling is dat opgehaalde mail van de server verwijderd wordt. Die instelling kun je vaak ook veranderen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik sluit dit topic aangezien je niet meer bent teruggekomen.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko