Vals-poitieve spam

  • 17 april 2017
  • 4 reacties
  • 171 x bekeken

Ik ben webmaster voor een Hotel/Golfbaan/Golfclub dat nieuwsbrieven verstuurt met YMLP.

Tele2/zonnet gebruikers klagen dat zij deze email niet ontvangen.
Het lijkt er op dat Zonnet en Tele2 mijn nieuwsbrieven als spam categoriseert.
Deze nieuwsbrieven worden gestuurd vanaf YMLP.com. Zij gebruiken een aantal domeinen (bijv. ymlp41.net) waarvandaan zij verzenden..
Hoe kan ik dit oplossen? Ik vind nergens een abusedesk o.i.d.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Heb je een SPF-record toegevoegd aan de DNS-instellingen van de domeinnamen waarvandaan deze mails worden verstuurd?
Dat is eerder gebeurd. Heeft bij aantal andere ontvangers toen wel verschil gemaakt. Maar deze niet
Reputatie 4
Badge
Heb je ook al gecontroleerd of die domeinnamen of IP-adressen op blacklists staan?
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper