beantwoord

Uitgaande e mail

  • 18 januari 2018
  • 3 reacties
  • 358 x bekeken

Ik kan op mijn nieuw ipad 2017 en iphone6 geen e mail versturen.
Op mijn oude ipad 4 kan dat wel.
Wat kan het probleem zijn.
icon

Beste antwoord door Raaf12 18 januari 2018, 03:06

Kijk op de iPad 4 wat de instellingen zijn voor de server. De SMTP instellingen zullen niet goed staan bijv. de naam, port nummer. Of kijk op de help pagina van Tele2 als je er niet uitkomt. Zie
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-tablet-of-mobiel/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Kijk op de iPad 4 wat de instellingen zijn voor de server. De SMTP instellingen zullen niet goed staan bijv. de naam, port nummer. Of kijk op de help pagina van Tele2 als je er niet uitkomt. Zie
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-tablet-of-mobiel/
Ik krijg de mededeling " server relaying" niet toegestaan.
Inmiddels lukt het wel op mijn iphone, maar niet op mijn ipad.