beantwoord

tweede account aanmaken in webmail

• 15 januari 2017
  • 4 reacties
  • 324 x bekeken

Hoe kan ik een tweede account (identiteit, ik ben nieuw hier op het forum) aanmaken en kom ik op mijn account instellingen, een weet iemand hoe ik eventueel ook mijn account op Thunderbird kan indtellen.
johan1276
icon

Beste antwoord door BaardDraakje 17 januari 2017, 22:58

Hey Johan,

Wat je nu probeert te doen in Thunderbird heeft niets te maken met het aanmaken van een nieuw Tele2 mail adres. Thunderbird is een programma dat je gebruitk als een soort van brievenbus op de PC zelf. Als je hierin de optie kiest om een nieuw account aan te maken, dan stel je in principe alleen instellingen in om van een ECHT e-mail adres de mails op te halen.

Zoals Tom al aangaf. Hij kan voor je een nieuw mail-adres aanmaken als je dat wilt 🙂 Even bellen met de klantenservice is ook een optie. Iedere Tele2 klant kan maximaal 5 extra mail adressen aanmaken bovenop degene die hij of zij krijgt bij het abonnement ( als ik me niet vergis ten minste ). Hier zitten verder geen kosten aan verbonden.

Ik kan niet 1-2-3 verklaren waarom je in Mijn Tele2 maar 1 extra mail adres kan aanmaken zoals je aangeeft. Ik heb zelf geen Mijn Tele2 dus hier durf ik even weinig over te zeggen

Groetjes,

BaardDraakje
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Johan,

Welkom op het forum! Heb ik het goed begrepen dat je een tweede e-mailadres wil instellen? Dat kan ik voor je regelen, maar dan moet ik even zeker weten dat je dat echt wil.
Voor de Thunderbird instellingen adviseer ik je om even zelf te googelen. Ik gebruik dat programma niet, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Bedankt voor je ractie, ik heb twee e-mail adressen maar in tel2 kan ik maar een maken en bij Tunderbird lukt dit ook niet, daar ga ik naar nieywe account aanmaken dan mijn naam dan nieuw mail adres dat gaat goed en dan het ww, daar neem ik mijn oude ww mee, en dat gaat niet, moet ik een nieuw ww makenAX
Reputatie 5
Badge +2
Hey Johan,

Wat je nu probeert te doen in Thunderbird heeft niets te maken met het aanmaken van een nieuw Tele2 mail adres. Thunderbird is een programma dat je gebruitk als een soort van brievenbus op de PC zelf. Als je hierin de optie kiest om een nieuw account aan te maken, dan stel je in principe alleen instellingen in om van een ECHT e-mail adres de mails op te halen.

Zoals Tom al aangaf. Hij kan voor je een nieuw mail-adres aanmaken als je dat wilt 🙂 Even bellen met de klantenservice is ook een optie. Iedere Tele2 klant kan maximaal 5 extra mail adressen aanmaken bovenop degene die hij of zij krijgt bij het abonnement ( als ik me niet vergis ten minste ). Hier zitten verder geen kosten aan verbonden.

Ik kan niet 1-2-3 verklaren waarom je in Mijn Tele2 maar 1 extra mail adres kan aanmaken zoals je aangeeft. Ik heb zelf geen Mijn Tele2 dus hier durf ik even weinig over te zeggen

Groetjes,

BaardDraakje
Hallo ik wil nog wat weten (sorry voor de late reactie) maar ik had vanmorgen een gesprek met de klantenservice, en kon een tweede mail adres maken maar hoe ik dat er staat bij de instellingen maat een identiteit , en bij de mail die ik gekregen heb alleen maar voor een nieuw email adres maken en deze werkt nu goed maar hoe maak een nieuwe aanjohan1276