beantwoord

toegang tot @zonnet.nl webmail.


Ik ben inmiddels geen klant Meer van Tele2 maar heb nog wel een oud zonnet.nl email adres waar ik nog oude gegevens vandaan zou willen halen. Helaas ben ik het paswoord vergeten. De interface van de webmail biedt helaas geen mogelijkheden om dit te veranderen. Hulp gezocht.

icon Beste antwoord door eric 24 april 2019, 07:53

Op dit moment kunnen er geen wijzigingen als paswoord resets worden uitgevoerd. Er is een journalist geweest die via social hacking toegang kreeg tot een mailbox en sindsdien wordt er niets meer aan wijzigingen gedaan of info gegeven. Als jij je paswoord niet meer weet is het helaas pindakaas. Advies is altijd om niet alleen te vertrouwen op online storage diensten maar ook een backup thuis te houden. Voor nu mosterd na de maaltijd, maar dat kun je voor je nieuwe email in iedergeval nog wel gaan doen.

Bekijk origineel bericht

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +4
Op dit moment kunnen er geen wijzigingen als paswoord resets worden uitgevoerd. Er is een journalist geweest die via social hacking toegang kreeg tot een mailbox en sindsdien wordt er niets meer aan wijzigingen gedaan of info gegeven. Als jij je paswoord niet meer weet is het helaas pindakaas. Advies is altijd om niet alleen te vertrouwen op online storage diensten maar ook een backup thuis te houden. Voor nu mosterd na de maaltijd, maar dat kun je voor je nieuwe email in iedergeval nog wel gaan doen.

Reageer