beantwoord

Tele2 webmail problemen

• 26 februari 2016
  • 3 reacties
  • 239 x bekeken

Ik heb de afgelopen dagen veel problemen met de webmail.

- Soms kan ik gewoon inloggen en mijn mail bekijken, maar ik krijg de afgelopen dagen, en met name gisteren en vandaag bij het inloggen veelvuldig de melding "Aanmelden mislukt".

- Lukt het aanmelden wel, dan krijg ik soms mijn mails er niet voor maar verschijnt de melding "kan geen gegevens laden" (o.i.d.)

- Ik heb sowieso de laatste weken veel last van het feit dat mails soms met uren tot wel dagen vertraging op de webmail verschijnt. Twee weken terug kreeg ik dagenlang geen mail binnen (ik log dagelijks meerdere malen in), om vervolgens op een maandag in 1 keer alle mail van de voorgaande 5 dagen binnen te krijgen. Over het algemeen is er geen peil op te trekken. Sommige mail krijg ik direct binnen, sommige pas na uren, sommige pas na dagen.

Bovenstaande is vooral vervelend omdat ik veel gebruik maak van beveiligde websites die verificatie codes dan wel beveiligde links naar mijn e-mail sturen voor toegang die maar beperkt geldig zijn (10 min tot een half uur). Als ik dan niet in kan loggen op mijn mail, of de mail komt pas een paar uur later binnen dan is de code/link al verlopen en moet ik weer een nieuwe aanvragen, iets wat vaak maar een beperkt aantal keren kan voordat ik (tijdelijk) word uitgesloten van toegangs aanvragen.

P.S. Het betreft een zonnet mail account.Gebruikte browser: Chrome.
icon

Beste antwoord door Shilka 1 maart 2016, 16:44

De afgelopen 2 dagen werkt het weer naar behoren 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Shilka,

Wat vervelend dat je de afgelopen dagen problemen hebt gehad met je webmail. Lukt het inloggen ondertussen wel? Mocht je niet kunnen inloggen raad ik je aan om je wachtwoord te wijzigen. Heb je gekeken of je inbox leeg genoeg is om nieuwe mails te ontvangen?

Log je in via een desktop of PC? Zou je hier kunnen proberen of het lukt?

Ik help je graag verder wanneer je er niet uit komt.

Groetjes Trinh
De afgelopen 2 dagen werkt het weer naar behoren 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Wat fijn om te horen dat alles werkt :)
Mocht je onverwachts problemen ervaren dan weet je ons te vinden!

Groetjes Trinh