vraag

Tele2 Webmail

• 29 februari 2016
  • 7 reacties
  • 857 x bekeken

Ik kan niet op mijn webmail komen.
Hoe kan dit

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Rbijdeleij,

Welkom op het Forum.

Zou je wat specifieker kunnen zijn? Ik zie dat je eerder contact hebt opgenomen. Is het probleem al opgelost?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Rbijdeleij,

Hoe staat het er nu voor?
Mocht ik niks meer van je horen sluit ik dit topic.

Groet, Trinh
Hoi Trinh,

ik kan sinds een paar weken ook niet meer bij mijn webmail op mijn werkcomputer. Het scherm is vastgelopen, alle icoontjes staan op elkaar in plaats van naast elkaar. Ik kan nog wel klikken op beantwoorden. Deze mail wordt dan ook daadwerkelijk verzonden. Ook via mijn mobiel kom ik niet meer bij de webmail. Er blijft dan een cirkeltje ronddraaien op het scherm terwijl getract wordt de pagina te laden.

Ik heb intussen al van verschillende kanten bericht gekregen dat mail niet kan worden bezorgd en ben gevraagd of mijn inbox soms vol zit. Op de laptop thuis kan ik wel mijn mail lezen en daar heb ik ook nog ruimte in de inbox. Deze mail komt soms wel dubbel binnen. Wordt dat dan soms veroorzaakt door mijn herhaalde pogingen om webmail te laden?

Ik heb ook al naar de cookie-instelling en javascript gekeken op mijn werkcomputer, die zijn in orde.
Hoop dat je me kunt helpen. Alvast veel dank!

Groeten van Karin.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi karinita,

Bedankt voor je vraag en toelichting!
Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Wij helpen je graag daar verder.

Groet, Trinh
Hoi karinita,

Bedankt voor je vraag en toelichting!
Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Wij helpen je graag daar verder.

Groet, Trinh
Hoi Trinh,

excuses, ik heb inmiddels een eigen topic aangemaakt en een update toegevoegd. Ik kan inmiddels helemaal niks meer ontvangen namelijk.

groeten van Karin.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Karin,

Bedankt voor je bericht. We gaan jouw topic zo snel mogelijk behandelen.
Ik ga dit topic sluiten.

Groet, Trinh