Tele2 wachtwoord wijzigen e-mail

• 10 juni 2016
  • 4 reacties
  • 267 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
In de webmail van zonnet.nl wordt de mogelijkheid voor het wijzigen van je wachtwoord niet meer aangeboden. Ik vind dit een slechte zaak, maar hoop toch dat dit voor mij (ook voor andere als die daar tegenaan lopen) snel kan worden opgelost.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Heb ontdekt hoe het wel mogelijk is. Er is een niveau boven Webmail. Daar kom je niet op via Mijn Tele2 (het product Webmail wordt daar niet als keuze aangeboden), maar door bij het inloggen op de Webmail eerst te kiezen voor "Wachtwoord vergeten" en vervolgens daarna voor annuleren te kiezen. Nu werd mij een ander inlog scherm aangeboden waarmee ik met mijn gebruikersnaam plus het wachtwoord van mijn mailbox kon inloggen. Toen kreeg ik de optie wachtwoord wijzigen wel aangeboden.
Navigatie kan wat mij betreft bij Tele2 nog beter ingericht worden. Na de keuze mail kreeg ik het gebruikelijke inlogscherm voor webmail aangeboden en moest weer wel opnieuw inloggen. Overbodige actie, maar goed we zijn verder gekomen.
Badge +4
Dank je wel voor je feedback Meez! Via welke link bezoek jij de webmail omgeving?
Via onderstaande link zie je namelijk wel wat je kunt doen als je het wachtwoord niet meer weet. (ik neem tenminste aan dat je niet bedoelt wanneer je ingelogd bent aangezien dat nogal lastig gaat zonder wachtwoord).

- https://www.tele2.nl/klantenservice/webmail/
Dank je wel voor je feedback Meez! Via welke link bezoek jij de webmail omgeving?
Via onderstaande link zie je namelijk wel wat je kunt doen als je het wachtwoord niet meer weet. (ik neem tenminste aan dat je niet bedoelt wanneer je ingelogd bent aangezien dat nogal lastig gaat zonder wachtwoord).

- https://www.tele2.nl/klantenservice/webmail/

Het is niet dat ik mijn wachtwoord vergeten ben, maar dat ik deze wilde veranderen uit veiligheid. De boven genoemde link gebruik ik inderdaad. Overigens werkte wachtwoord vergeten bij mijn account ook niet (wel geprobeerd natuurlijk). Gekozen voor Sms-bericht en kreeg de melding is niet mogelijk (aangeboden telefoonnummer leek mij goed).
Badge +4
Het is niet dat ik mijn wachtwoord vergeten ben, maar dat ik deze wilde veranderen uit veiligheid. De boven genoemde link gebruik ik inderdaad. Overigens werkte wachtwoord vergeten bij mijn account ook niet (wel geprobeerd natuurlijk). Gekozen voor Sms-bericht en kreeg de melding is niet mogelijk (aangeboden telefoonnummer leek mij goed).

Ik snap je punt (kan me er ook wel in vinden) en heb je feedback doorgezet met het verzoek of de informatie verduidelijkt kan worden.

Groetjes Maurice