Tele2 mail wachtwoord wijzigen

• 26 januari 2016
  • 6 reacties
  • 675 x bekeken

Ik kan mijn wachtwoorden van mijn email adressen niet meer wijzigen.
Als gebruiker van het eerste uur heb ik nog vijf email adressen van mijn eerste abonnement.
Deze adressen gebruiken we dagelijks, alleen kan ik ze nu bij mijn gegevens niet meer zien, dit kon in het verleden wel.
Aangezien ze niet zichtbaar zijn bij mijn gegevens kan ik dus ook geen wachtwoorden meer wijzigen.
Ook de functie wachtwoord vergeten bij de webmail werkt niet, dan wordt er zelfs geen pagina gevonden.
Als ik een account aan wil maken dan kom ik automatisch bij mijn master email account uit, dus de email's zijn wel gekoppeld aan mijn account.
Kan ik dus alleen via de klantenservice mijn wachtwoorden wijzigen????????

Bij voorbaat dank,

Jos

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hey Jos,
Vreemd om te lezen dat het niet lukt om je wachtwoorden te wijzigen van je e-mail.
Heb je het ook geprobeerd op een andere browser? Het kan zijn dat er wellicht rechten anders zijn in verschillende browsers.
Wachtwoorden zijn altijd privé. Telefonisch zullen we er nooit naar vragen, en ook niet hier online.
Het kan zijn dat er naar een verkeerde pagina wordt verwezen.
Ik heb hier de juiste pagina heb gevonden: Wachtwoord Vergeten - Tele2 Mail
Lukt het nu wel?
Laat het me weten.
Groeten,
Ben
Hey Jos,
Vreemd om te lezen dat het niet lukt om je wachtwoorden te wijzigen van je e-mail.
Heb je het ook geprobeerd op een andere browser? Het kan zijn dat er wellicht rechten anders zijn in verschillende browsers.
Wachtwoorden zijn altijd privé. Telefonisch zullen we er nooit naar vragen, en ook niet hier online.
Het kan zijn dat er naar een verkeerde pagina wordt verwezen.
Ik heb hier de juiste pagina heb gevonden: Wachtwoord Vergeten - Tele2 Mail
Lukt het nu wel?
Laat het me weten.
Groeten,
Ben

Ben,

De link verwijst naar de pagina waar ik het wachtwoord van mijn account emailadres kan wijzigen.
Als ik in het verleden inlogde bij mijn tele2 kon ik al mijn emailadressen (5 maal) zien en wachtwoorden hiervoor wijzigen. Ik kon zelfs een homepage aanmaken!.
Nu zie ik alleen het adres dat aan mijn account gekoppeld is en verder geen enkel ander emailadres. Zoals ik al aangaf ik heb er nu 6 van tele2.

Bij voorbaat dank,

Jos.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Jos,
Kon je toen je ingelogd was de verschillende email-boxen bekijken?
Moest je daarvoor opnieuw inloggen, of kon je (eenmaal ingelogd) alle emailadressen selecteren middels een soort van drop-down menu?
Ik probeer even goed de situatie te begrijpen om een compleet beeld te krijgen van het probleem.
Homepages worden niet meer ondersteund en bieden wij ook niet meer aan.

Wat er precies aan de hand is met de mail, horen we graag van je.
Kan je misschien een screenshot sturen, waar het stond, en wat er nu mist?
Misschien maakt dat een hoop meer duidelijk voor mij en kan ik je beter helpen.
Groet,
Ben
Ben,

Als ik ingelogd was op de oude versie van tele 2 zag ik, zij het in een ander format, hetzelfde als nu in mijn tele 2. Alleen stonden daar al mijn e-mailadressen en kon ik daar dan ook de wachtwoorden van wijzigen. De email-boxen kon je van daaruit niet benaderen, alleen via de webmail of outlook of iets dergelijks.
Vroeger kreeg je een adres voor je account en kon je daarnaast vier andere emailadressen van Tele2 aanmaken.

Jos.
Reputatie 6
Badge +5
Oka Jos.
Ik hoop dat ik het begrijp. Je kan dus niet de instellingen veranderen van de andere e-mailadressen.
Kan je wel elk email adres nog benaderen via webmail?

En het klopt, vroeger gaven we mail-accounts mee, en kon je er nog een paar aanmaken.
Dit is nu niet meer het geval.
Als je nu een pakket besteld bij ons krijg je geen e-mailadres meer (er is veel te weinig vraag voor e-mailadressen).

Maar als je ze nog kan bereiken via de webmail, kan je op die manier toch nog de wachtwoorden wijzigen neem ik aan?
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben
Ben,

Ik kan inderdaad alleen het master emailadress wijziggen, de andere 5 adressen kan ik niet meer wijzigen. Ook niet via de webmail. Webmail.tele2 heeft geen mogelijkheid om het wachtwoord te wijzigen, en als ik via de tele2 site inlog bij de webmail kom ik op webmail.tele2 uit.
Als je via de tele2 site de webmail aanklikt heb je wel een mogelijkheid om het wachtwoord te wijzigen, als ik dat aanklik dan krijg ik de melding dat deze webpagina niet beschikbaar is.

Nogmaals in de webmail gezocht naar een mogelijkheid om het wachtwoord te wijzigen en niet gevonden. Als ik klik op mijn profiel kom ik op een pagina om mijn profiel te activeren, als ik dan op stap een klik "Klik op de link: MijnTele2 account nog niet geactiveerd." dan kom ik in mijn bestaande account van het master emailadres.

Dus via de webmail wijzigen gaat niet.
Via mijn profiel wijzigen gaat niet.
Via wachtwoord vergeten gaat niet.
via mijn account wijzigen gaat niet.
Ik heb nu alles nog diverse malen geprobeerd op diverse manieren maar het wijzigen lukt niet.
PS: voor mijn masteraccount kan ik hem gewoon wel wijzigen, maar dat is ook de enige die lukt.
Is het niet mogelijk om de emailadressen zichtbaar te krijgen in mijn account?

Jos.

Via mijn account wijzigen gaat niet.