beantwoord

Tele2 internet & bellen werkt niet

• 2 november 2015
  • 12 reacties
  • 324 x bekeken

Vanaf begin oktober viel ineens internet en bellen uit????
Naar diverse keren gebeld met de helpdesk en steeds beloven ze terug te bellen,maar niks hoor.
Dat is toch niet meer van deze tijd,jaren lang al klant,je bent gewoon een nummer en zoek het maar zelf uit.

icon

Beste antwoord door Su van Tele2 3 november 2015, 11:07

He wegermee!

Wat vervelend zeg! Ik kijk graag even met je mee. Zou je ook nog je geboortedatum ter identificatie willen sturen?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Even opgezocht,al klant vanaf 2008 schande

Reputatie 4
Badge +5
He wegermee!

Wat vervelend zeg! Ik kijk graag even met je mee. Zou je ook nog je geboortedatum ter identificatie willen sturen?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Su Ling
je gelooft je ogen niet,ik ben nog van het tijdperk zonnet,een van de eerste prividers in nederland.
ben altijd zeer positief geweest over zonnet versatel tele2 enz maar nu hebben ze het echt verprutst
Heb vele tientallen klanten in ons dorp geholpen met internet aanvragen en aansluiten in het verleden.
zo ook deze klant vanaf 2006,nu al over een maand geen internet en bellen,dat kan toch niet,zo uit het niks????
vorige week voor de zoveelste keer helpdesk gebeld we hebben 4 dagen gereserveerd voor een monteur (monteur van tele2 en kpn) en wat denk je ze moeten nu nog komen.
Voor mij is dit de tweede keer bij tele2 de eerste keer na weken wachten zei een medewerker van tele2 ik denk dat u maar het beste kunt over stappen naar een andere provider,hij had medelijden met ons,nu worden we aan het lijntje gehouden ,al zo vaak gebeld,en zoveel extra kosten gemaakt,en tele2 schrijft de rekening maar gewoon af.
Op een of andere manier had ik al een voorgevoel,en heb mevrouw aangemeld bij Telfort voor glasvezel,en die zijn gelukkig snel,want volgende week word het al aangesloten.
Ik beloof Tele2 dat ik goede reclame zal maken,maar tele2 klanten zullen jullie beslist minder krijgen in ons dorp,want zo ga je niet met klanten om,en ik als ict er niet met mijn mensen die ik help met internet.
Reputatie 4
Badge +5
He wegermee!

Ik snap dat je boos bent, vandaar dat ik even met je mee wil kijken, maar ik heb daarvoor nog wel je geboortedatum ter identificatie voor nodig! Zou ik die nog mogen?

Groetjes,
Su Ling
Hoi Su,

Je mag me helpen,geb datum van Mevrouw is 25-9-1937
We hebben veel extra kosten gehad,vanaf 2-10-2015 tot en met 18-11-2015 hebben we geen internet gehad en telefonie.
graag zou ik over deze periode het abonnement geld terug willen ontvangen.
tevens hebben we voor zeker 70 euro in deze tijd extra belkosten gehad door te bellen met prepaid.
Dan hebben we het nog niet over de dagen dat we thuis moesten blijven voor de zogenaamde monteur die nooit geweest is. dat waren 5 dagen in totaal.

ik weet niet wie er voor dit alles bij Tele2 verantwoordelijk is,nog geen telefoontje,email enz.
wij voelen ons nog minder dan een nummer,wat ik nooit verwacht had van Tele2.
en overal kan er wel eens wat zijn,maar alles kwam van ons,en Tele2 is niks nagekomen.

Nou Su zoek het maar eens uit,ik heb er vertrouwen in dat je ons gaat helpen. (grapje)

Mevr. is blij dat ze 18 november weet internet heeft en kan bellen,complimentje voor Telfort
die het binnen 2 weken aangesloten heeft.
Reputatie 4
Badge +5
He wegermee,

Ik heb je een vergoeding voor anderhalve maand. Dit komt neer op €71. Verder heb ik nog €10 voor belkosten vergoed. Dit bedrag zal met je volgende factuur worden verrekend totdat het bedrag op is. Je ziet de vergoeding terug op een aparte creditfactuur! Meer kan ik je niet geven helaas! Sorry dat dit allemaal even heeft moeten duren.

Uit je laatste zin begrijp ik dat zij nu bij Telfort zit? Ik zie namelijk dat het abonnement nog steeds actief is in ons systeem.

ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Neem aan als jullie geen internet en telefoon meer kunnen leveren aan klanten,wij dat niet hoeven te betalen,,en Telfort heeft 18 november de nieuwe verbinding en telefoon aangesloten,en overgenomen.
Dus dat lijkt dan toch een opzegging van beide kanten.
Wil je ook nog even naar de doorstuur kosten kijken,want vind dat jullie die op zijn mist voor mevrouw eraf kunnen halen.We hebben al veel extra kosten gehad ,waar ik ook specificaties van heb.
Trouwens bedankt dat je dit hebt kunnen regelen,mits het dadelijk ook op de bank staat.
Je bent blijkbaar de enigste die iets heeft kunnen doen,trek daar je conclusie uit haha.
(jammer dat ik te oud voor je ben hihi)

Reputatie 7
Badge +5
Volgens mij juich je te vroeg, het systeem zegt dat je nog steeds klant bent.
Die zal voorlopig alles frustreren waar je een dozijn Su Ling's voor nodig zal hebben.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi!

Ik heb het abonnement nu per eerste mogelijke datum opgezegd. (14-12-2015). Heeft mevrouw wel gebruikgemaakt van de overstapservice bij Telfort? Ik zie namelijk geen verzoek van hun voor opzegging, waardoor het abonnement na 18-11 nog door is blijven lopen. Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Su Ling
zo ik begreep heeft telfort glasvezel het geregeld want anders zou de telefoon ook niet kunnen werken,want die moet door tele2 worden vrijgegeven.
En 14-12 zou toch niet uitmaken,want tele2 heeft geen diensten meer geleverd van af 2 -10-2015

hihi je hebt er wel een werk mee

Thanks
Reputatie 4
Badge +5
He wegermee!

Er zal nog 1 eindfactuur komen voor de periode van 01-12 t/m 14-12. Ik heb hiervoor nog een vergoeding naar rato ingevoerd. Een deel van de vergoeding zal verrekend worden met de laatste eindfactuur. Deze factuur zal dus niet van haar rekening worden geïncasseerd.

Groetjes,
Su Ling

PS: Daarnaast zou ik het op prijs stellen als je mij geen ongevraagde privéberichten stuurt en mij ook niet op het internet op gaat zoeken. Bij voorbaat dank.