beantwoord

Tele2 emailadres forwarden

• 16 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 828 x bekeken

Mijn zus heeft haar appartement verkocht en de nieuwe eigenaar heeft haar Tele2 account overgenomen. Echter, op 14/8 krijgt zij een email van Tele2 met het volgende bericht: De contractovername gaat dus niet door en het contract voor tv en/of internet blijft op jouw naam staan. Je hoeft verder ook niets te doen.

Prima, alles blijft dus bij het oude. Maar, vanaf 14/8 werkt haar email niet meer en kan je ze ook niet meer inloggen op de website. Bellen met de helpdesk levert niets op behalve de mededeling dat de contractovername wel is doorgegaan! De helpdesk claimt zelfs dat de hierboven vermelde email niet is verstuurd. Zie plaatje dat anders bewijst.

Nu werkt haar email dus niet en de nieuwe contract eigenaar blijkt eigenaar te zijn van haar email adres.

Check levert op dat haar email adres is "grey listed". Kan Tele2 haar oude Tele2 email adres forwarden naar haar nieuwe gmail adres? Voordat ik email adressen doorgeef, graag antwoord van Tele2.

Overigens is ze verhuist naar een hospice en email contact is belangrijker dan ooit.
Dank, Peter Bost
icon

Beste antwoord door eric 16 augustus 2018, 19:03

Het email wat bij de originele aansluiting zat is dus ook overgenomen door de nieuwe klant. Of eigenlijk is er geen sprake van een nieuwe klant. Effin, bij een account hoort een tele2 email adres en dat kan niet veranderd worden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het email wat bij de originele aansluiting zat is dus ook overgenomen door de nieuwe klant. Of eigenlijk is er geen sprake van een nieuwe klant. Effin, bij een account hoort een tele2 email adres en dat kan niet veranderd worden.
Reputatie 5
Badge +3
Wat Eric aangeeft klopt het mailadres is bij de contractovername ook overgenomen omdat het onderdeel van het contract is en je het nodig hebt voor de 'mijn tele2' omgeving. Wij kunnen niet zorgen dat de mails doorgestuurd worden dit omdat mogelijk de nieuwe contractant het ook gebruikt en omdat het op die persoon's naam staat kan ik ook verder niets wijzigen.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper