beantwoord

tele2 email en I pad

  • 25 mei 2016
  • 4 reacties
  • 265 x bekeken

Dag,
de pop-server pop.tele2.nl ondersteund geen POP met identiteitscontrole (APOP)- identiteitscontrole. Wat is hier aan de hand.
Dit komt voor na de laatste update van de iPad vorige week.
groeten Jan
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 26 mei 2016, 11:57

Thanks voor de tip Marksg.
Ik hoop dat dit werkt ook voor jou jan.vanroest.
Check ook eens onze pagina's met de info voor het instellen van je mail:
Instellingen Tele2 Mail
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Hoi jan,

Dat is vrij normaal. APOP wordt niet echt veel gebruikt. Het is ook een verouderde methode.
Om APOP te laten werken moet de server de wachtwoorden van de gebruiker onveilig opslaan, dat wil niemand.

Gebruik gewoon POP over TLS of via SSL

Groeten,
Mark
Reputatie 6
Badge +5
Thanks voor de tip Marksg.
Ik hoop dat dit werkt ook voor jou jan.vanroest.
Check ook eens onze pagina's met de info voor het instellen van je mail:
Instellingen Tele2 Mail
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Dag Ben,
Ik kreeg net een email van tele2 dat ivm nieuwe server mijn inlognaam is veranderd. Als ik die bij de smtp gebruik werkt alles weer. Tele2 had wel iets eerder mogen reageren, dan hadden we niet allerlei excersities hoeven doen. Groeten Jan
Reputatie 6
Badge +5
Super om te horen dat het weer werkt Jan.
We doen ons best om er zo snel mogelijk bij te zijn voor iedereen.
Geniet van de maildienst en ik wens je alvast een zeer prettig weekend.
Vriendelijke groet,
Ben