beantwoord

synchroniseren van e-mail inbox

• 6 maart 2019
  • 7 reacties
  • 193 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Mijn inbox inhoud is plotseling geleegd. Kan mijn box (kayim@tele2.nl) gesynchroniseerd worden?

Mvrgr

Saskia
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 6 maart 2019, 16:06

Je mail account is gesynchroniseerd. Kun je controleren of het probleem is verholpen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Je mail account is gesynchroniseerd. Kun je controleren of het probleem is verholpen?
Halo Michiel

Mijn inbox op kayim@tele2.nl is nog steeds grotendeels leeg, terwijl 82% van de box in gebruik zou zijn. Mijn oude e-maiberichten zijn (nog) niet terug. Doe ik wellicht iets verkeerd, op moment van synchronisatie was ik off line.

Groet,
Saskia
*** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Reputatie 2
Badge +1
Zijn er berichten in de prullenbak beland of zijn er verborgen mappen waar emails in staan? De verborgen mappen kun je vinden via de instellingen > mappen, als er mappen staan die niet zijn aangevinkt dan zijn deze verborgen.
Michiel,

Mijn (verborgen) mappen zijn niet leeg. Het gekke is, dat ik slechts een paar e-mails in mijn e-mailaccount (kayim@tele2.nl) staan van geringe omvang. Tegelijkertijd zou de capaciteit van mijn account op 82% gebruikt staan.
Reputatie 2
Badge +1
Aangezien bovenstaande niet heeft geholpen kunnen wij op dit moment afwijkingen in verbruikte capaciteit van je mailbox niet oplossen. Door een storing zijn de overige opties om het op te lossen namelijk niet beschikbaar.
Dank je Michiel voor je antwoord. Is er enig zicht op het moment waarop de andere opties, waarover je schrijft, beschikbaar zijn?
Reputatie 2
Badge +1
Helaas is daar nog niks over bekend.