Storing zonnet mail????

• 27 januari 2017
  • 10 reacties
  • 1834 x bekeken

Als ik in log op mijn zonnet account zie ik geen (enkele) mail.

Dus ook geen "oude" mails
Ook een test mailtje komt niet binnen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Heb bovenstaande ook.
En nog steeeeeds dat mailtjes niet allemaal aankomen. En ik ontvang ook nog steeds niet alle emails die naar mij gestuurd worden. Probleem al zo'n anderhalf jaar bekend bij jullie!!
Idem als ik webmail gebruik.
Probleem is geconstateerd door Tele 2. Doen er niks aan.
Bagger zooi!!
Ik kan al 2 dagen mijn mail niet lezen van zonnet. Inloggen lijkt te lukken, maar dan zie je geen barst, alleen wit waar anders de E-mails te zien zijn. Echt waardeloos zo. Terwijl ik mijn mail absoluut hard nodig heb.
Een andere browser (ik heb gebeld met Tele2) helpt bij mij trouwens wel. Dus niet Explorer, maar een andere, daarmee kan ik mijn mails weer wel zien.
ik denk dat het ligt aan Internet explorer, via Edge doet de mailbox het wel
Reputatie 1
Waarom doet de webmail (versatel) het al een paar dagen niet?
Niet zo handig als je belangrijke mail verwacht en mail moet versturen.
Reputatie 1
ik denk dat het ligt aan Internet explorer, via Edge doet de mailbox het wel

Ja, dat is leuk, heb dit eerder ook al bij Tele 2 aan de hand gehad, moet je maar een andere browser gebruiken zeiden ze toen, hoezo? Op mijn werkplek kan ik dat sowieso niet doen, hè. Hoeven zij het probleem niet op te lossen.
Inderdaad andere server, safari, zie ik ze wel
Reputatie 4
Badge +3
Hoi WN67,

Het probleem is bij ons bekend en er wordt hard aan gewerkt.
Er zijn 2 tijdelijke oplossingen:
1) Gebruik een andere webbrowser, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Andere webbrowsers hebben geen problemen.
2) Zet IE in de compatibility view. Daarna zou de webmail moeten werken.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes Tom
mijn tele2 mail doet het al maanden niet en sinds gisteren ook mijn zonnet mail niet meer, en deze heb ik vanwege familieomstandigheden hard nodig, devtip google chrome en mozilla heb ik geprobeerd maar helaas! en nu???
Reputatie 1
Probleem al zo'n anderhalf jaar bekend bij jullie!!!!Zelfs langer nog.

Wat een ellende.

Heb het ook.

Testmailtjes werken niet. Ook niet vanuit mijn Tele2 adres naar mijn Zonnet of vice versa. Of via Gmail. Ook niet.

Weer dat zwarte gat. Boze mensen. Die sturen jou mail, krijgen ook geen delivery failure dus gaan ervanuit dat jij het gelezen hebt. Je mist dus vanalles. Partijtjes maar ook alles wat serieus werkgerelateerd. Dus Tele2 ruineert weer eens je sociale leven en haalt je brood weg.