beantwoord

Storing verzenden email via tele2

We kunnen deze ochtend geen mail versturen.
De ssl certificate was rejected.

Onze instellingen zijn niet gewijzigd.
Is er een storing? Is er zicht op wanneer deze opgelost is?
Met vriendelijke groet,
Walter
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 23 mei 2016, 15:59

Hoi walspie,

Sommige klanten kunnen geen mail verzenden (maar wel ontvangen). Er wordt gewerkt aan dit probleem. Zodra er meer informatie is, laat ik het weten.

Groetjes,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dag walspie,

Wellicht helpt dit topic waarin de nieuwe instellingen staan.

Laat je het me weten? Anders gaan we natuurlijk weer verder zoeken naar een oplossing.

Groetjes,
Jolien
Hallo Jolien,
Zoals gezegd heb ik geen instellingen gewijzigd. Heeft Tele2 een wijziging doorgevoerd.

Heb even jullie lijst doorlopen.
Alles staat zoals in jullie topic stond, op een ding na. Ik gebruik normaal " if available start TTLS"
De foutmelding gaat over dat de SSL negotiation met tele2 foutief is.

Ik heb de instelling gewijzigd in "required, start TTLS" maar dat geeft geen verschil.
Hebben jullie iets gewijzigd?
Met vriendelijke groet,

Dag walspie,

Laat je het me weten? Anders gaan we natuurlijk weer verder zoeken naar een oplossing.

Groetjes,
Jolien
Hallo Jolien,
Het werkt nog steeds niet.
Dit begint een probleem te worden.
Wanneer wordt het opgelost?
Met vriendelijke groet,

Hallo Jolien,
Zoals gezegd heb ik geen instellingen gewijzigd. Heeft Tele2 een wijziging doorgevoerd.

Alles staat zoals in jullie topic stond, op een ding na. Ik gebruik normaal " if available start TTLS"

Ik heb de instelling gewijzigd in "required, start TTLS" maar dat geeft geen verschil.
Met vriendelijke groet,

Dag walspie,

Groetjes,
Jolien
Hoi Walspie,

Ik kan ook geen mail verzenden van mijn iMac en niet verzenden of ontvangen op iPhone.
Zijn nog meer topics over dit probleem.
Tele2 heeft toch iets gedaan vanmorgen of vannacht waardoor dit probleem is ontstaan.
Ben ook in contact met Jolien en wacht nog op een antwoord.

Groet
Thijs
Reputatie 3
Ik kan hier op m'n iPhone prima heen en weer mailen met m'n @tele2.nl adres.
Hallo Jolien,
Is het probleem bij jullie inmiddels opgespoord?
Kunnen anders de veranderingen weer terug gedraaid worden.?
Dat geeft jullie de tijd om ze nog eens te overdenken.
Graag een update wat de situatie is.
Stilte is een slecht teken.
Met vriendelijke groet,
Walter

Hallo Jolien,

Met vriendelijke groet,

Dag walspie,

Groetjes,
Jolien
Reputatie 5
Badge +2
Hoi walspie,

Sommige klanten kunnen geen mail verzenden (maar wel ontvangen). Er wordt gewerkt aan dit probleem. Zodra er meer informatie is, laat ik het weten.

Groetjes,
Jolien
Goedenavond.

WIj kunnen de geheel dag zowel op onze iPad als onze iPhone's geen mail van Tele2 ontvangen. Versturen lukt wel.
Heeft Tele2 bepaalde wijzigen doorgevoerd soms?
Wanneer is dit probleem opgelost?

Overigens valt Ne op dat webmail van Tele2 sinds vandaag geheel is aangepast. Heeft het wellicht hier mee te maken?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Roland,

Er zijn inderdaad wijzigingen doorgevoerd waar dit mee samenhangt. We zijn druk bezig met het vinden van een oplossing.

Je geeft aan dat je niet kan ontvangen, maar wel kan versturen. Wellicht helpt het als je de instellingen aanpast, zie dit bericht.

Groetjes,
Jolien
Nee instellingen aanpassen heeft niet geholpen. Heel vervelend dat we nu nog steeds geen email kunnen ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren?
Reputatie 5
Badge +2
Helaas heb ik daar geen indicatie van. Er wordt in ieder geval met man en macht aan gewerkt.

Voor nu kun je wel ontvangen en verzenden via de webmail: https://www.tele2.nl/klantenservice/webmail/.

Zodra het allemaal weer werkt, zullen we dat laten weten in Actuele informatie.