beantwoord

storing mail Tele2

• 4 maart 2016
  • 2 reacties
  • 118 x bekeken

Ik zit al 5 dagen met een storing in mijn mail. ook al 5 x gebeld met de helpdesk , maar deze kan mij niet helpen ???????????
Ligt bij een andere afdeling !! Aangezien ik dit mailadres ook zakelijk gebruik , loop ik nu een hoop bestellingen mis,en kan geen bestellingen do0rgeven. Niemand binnen tele2 kan mij helpen,en ik moet volgens de helpdesk alles rustig blijven afwachten !!
Dat het me zwaar geld kost ,maakt schijnbaart niks uit , maar je voelt je ook zo onmachtig ,dat niemand het probleem uitlegt!!
Niemand doet wat , of zegt wat !!
icon

Beste antwoord door Stormpie 4 maart 2016, 15:49

Hoi! Probeert u het in een Email programma, of via de webmail?

Het is namelijk zo dat Tele2 de webmail wel ondersteund maar Email clients niet. Hiervoor zou u dan even iemand erbij moeten vragen.

Mocht het wel met de webmail te maken hebben, kunt u even bellen. Dan word het hoogstwaarschijnlijk uitgezocht door de juiste afdeling.

Mvg
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hoi! Probeert u het in een Email programma, of via de webmail?

Het is namelijk zo dat Tele2 de webmail wel ondersteund maar Email clients niet. Hiervoor zou u dan even iemand erbij moeten vragen.

Mocht het wel met de webmail te maken hebben, kunt u even bellen. Dan word het hoogstwaarschijnlijk uitgezocht door de juiste afdeling.

Mvg
Hoi,

Ook ik heb sinds een paar dagen problemen met de webmail en servers, zie hiervoor mijn melding. https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/mails-verdwijnen-op-server-zonnet-versatel-52596

Met de helpdesk gebeld ook mij kunnen ze blijkbaar niet helpen omdat het probleem niet voor komt op de gebruikershandleiding voor telefonische helpdesk. Gevraagd om een ticket aan te maken, ook dat kon niet omdat het om een melding gaat die niet op zijn lijstje voor komt!

Heel vreemd dat het probleem niet bekend is, zou aan mijn laptop liggen!! Huh...de server van Tele2, versatel en zonnet houd geen mails op de server vast, hoe kan dat mijn probleem zijn?