Storing

• 25 mei 2015
  • 6 reacties
  • 319 x bekeken

Is er momenteel een storing regio drechtsteden ( ik woon in Sliedrecht ) kan niet internetten

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Niets officieel bekend over een storing maar er zijn wel meer klachten aan het binnenkomen In het forum.
Niets officieel bekend over een storing maar er zijn wel meer klachten aan het binnenkomen In het forum.

Dag Karin,

Is je misschien iets bekend over een storing bij het mailen? Internetten lukt prima, maar kan geen mail binnenhalen. Sinds zaterdag 12:30 uur kan ik nog wel verzenden (server gmail). Maar de server Zonnet geeft bij de opdracht steeds de reactie :ERROR etc.
Reputatie 7
Badge +5
Hoe vaak wil je antwoord ?

Nu ga ik toch steeds meer denken aan een indigestie van de Versatelserver.Hou het hier voorlopig maar op:
Ga niet in je eigen instellingen prutsen zolang er een complete storing bij Tele2 gaande is.
Badge +4
Hoi Mieregie1970,

Er zijn inmiddels wat dagen verstreken sinds je laatste bericht, is je situatie inmiddels opgelost of heb je nog hulp nodig?

Groetjes Maurice
Dag Maurice,

Kun je mij misschien ook een eindje op weg helpen om mijn mails (zonnet-account) binnen te halen? Zaterdag j.l. was de laatste die ik met mijn mailprogramma IncrediMail kon ophalen. Ik lees ze wel op Webmail, geen probleem. Het verzenden lukt goed (gebruik gmail). Bedankt alvast, ik ben heel benieuwd.
Hartelijke groet,
Els
Badge +4
Hoi Els,

Je hebt al een aantal topics geopend en er is ook aangegeven dat het niet nodig is meerdere topics te openen cq dezelfde vragen te stellen.
Ik zal reageren in 1 van je topics. Ik vraag je geduld te hebben tot we daar aan toekomen.

Groetjes