beantwoord

spontaan verdwenen mails

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Was vanochtend bezig met m'n mails. Plots verdwenen alle mails uit "postvak in". Weet zeker dat ik geen fout heb gemaakt. Zie in de "omvang/grootte" wel dat ze nog ergens moeten zijn...
Wat kan ik hieraan doen ? Zou ze , uiteraard, graag terug zien.

icon Beste antwoord door Kevin van Tele2 9 juli 2018, 12:49

Hé Wickie,

Zoals desiv aangeeft gebeurd dit vaker maar we zijn bezig om dit probleem blijvend op te lossen.

Ik heb in elk geval je e-mail gesynchonriseerd, als het goed is heb je je verdwenen e-mail weer terug. Hopelijk blijft het voor jou nu goed.

Laat je het even weten?

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Dat is blijkbaar normaal, gebeurt regelmatig bij me. Tele2 bellen, dan kunnen ze ze terug halen
Reputatie 4
Badge +2
Hé Wickie,

Zoals desiv aangeeft gebeurd dit vaker maar we zijn bezig om dit probleem blijvend op te lossen.

Ik heb in elk geval je e-mail gesynchonriseerd, als het goed is heb je je verdwenen e-mail weer terug. Hopelijk blijft het voor jou nu goed.

Laat je het even weten?

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Wickie,

Laat je het even weten?

Groet, Kevin

Hai Kevin,
Super; ze staan er weer in! Fijn dat er naar gekeken wordt want dit is me al drie keer eerder overkomen. De ene keer zijn de mailtjes wat belangrijker dan de andere keer...… Bedankt!
Reputatie 7
Badge +5
Wickie schreef:

Hai Kevin,
Super; ze staan er weer in! Fijn dat er naar gekeken wordt want dit is me al drie keer eerder overkomen. De ene keer zijn de mailtjes wat belangrijker dan de andere keer...… Bedankt!

Nu heb je dit al drie keer meegemaakt, misschien wordt het dan eens tijd om geregeld een back back-up te maken of een email client installeren.
Dan ben je niet zo afhankelijk van Tele2
Reputatie 4
Badge +2
Wickie schreef:

Hai Kevin,

Fijn dat je ze weer terug hebt. Mocht je me weer nodig hebben laat maar even weten
Goed om te weten; bedankt!
Reputatie 4
Badge +2
Topic wegens inactiviteit gesloten.

Mocht je nog vragen hebben klik dan hier om een nieuw topic te openen