vraag

Schande Tele 2

  • 17 februari 2017
  • 5 reacties
  • 203 x bekeken

Ik krijg vaak enquêtes via de E_MAIL toegestuurd i.v.m. product feedback.
Zo word er de vraag bv gesteld zou u kees tele2 aanbevelen bij andere.
Wel nu al 3 weken via zonnet geen mail . Heren dit gaat te ver.
Mocht ik binnenkort weer een feestje bezoeken zal uitgebreid de zeer slechte e mail van tele2 bespreken en mensen zeker geen tele2 producten aanbevelen. Nogmaals grote schande.

Hoogachtend,

Kees Onderaan

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Kees Onderaan,

Wat jammer om te horen!
Je geeft aan dat je mail niet werkt. Wat werkt er precies niet? Kan je niet verzenden of ontvangen? En hoe maak je gebruik van je mail, via een e-mailclient?

Groet, Trinh
Zie je niet dat er op het forum berichten staan dat met IE het niet mogelijk is om je e mail te bekijken laat staan een bericht op te stellen. Verder lees ik ook dat de TECHNISCHE MENSEN er mee bezig zouden zijn . Tegenstrijdige berichtgeving dus als jij mij komt vragen wat er mis is.
Reputatie 5
Badge +3
Jammer dat je zelf niet hebt aangegeven dat je in IE werkt. Dit had ik zo niet kunnen weten, vandaar dat ik door vroeg.
Reputatie 3
Badge +1
Sommige mensen denken dat je die dingen kunt ruiken Trinh, snap dat dan. Valt me een beetje van je tegen dat je dat niet kunt. 😛
Badge +2
Wegens inactiviteit wordt dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben dan kan je een nieuw topic openen, onderaan40.

Groet Christel