beantwoord

Registratiefout zonnet mail

• 17 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 96 x bekeken

k ben mijn zonnet wachtwoord vergeten. Als ik het via "wachtwoord vergeten" probeer te achtehalen, krijg ik na stap 2 de melding "registratiefout van gebruiker".
Ik kom niet verder. Ter info, ik heb verder geen tele2 producten en dus ook geen tele2 account.
Hoe kom ik achter mijn wachtwoord?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 17 augustus 2018, 09:03

Ik kan kijken of ik het mailadres nog wel kan vinden. Dan kunnen we samen kijken of we het wachtwoord kunnen resetten. Zou je hiervoor een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik kan kijken of ik het mailadres nog wel kan vinden. Dan kunnen we samen kijken of we het wachtwoord kunnen resetten. Zou je hiervoor een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Nadat ik de gegevens heb ontvangen heeft klant weer kunnen inloggen en een eigen wachtwoord kunnen aanmaken.

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper