vraag

problemen met tele2 account in Mail Macbook


Hallo, sinds vanmiddag heb ik problemen in het programma Mail in mijn Macbook (van medio 2009, loopt dus op El Capitan).
Hieronder afbeeldingen van mijn instellingen (die tot nog toe hebben gewerkt tot het vanmiddag om 14:16u ineens ophield.)
Voor zover ik kan nagaan heb ik alles goed ingesteld, volgens de info die ik hier heb kunnen vinden, te beginnen met aanmelden in iCloud in juli 2016. Dan wordt alles automatisch goed ingevuld.
Ook vreemd is dat het heeft gewerkt sinds juli 2016 en nu ineens stopt.

De ellende is begonnen toen ik met verouderde wachtwoorden p.o. tele2 mee heb verwijderd in Safari voorkeuren.
Heb toen tele2 opnieuw ingevoerd en het heeft gisteravond en vanmiddag tot 14:16 u gewerkt
en is er toen spontaan mee opgehouden.

Wie weet er iets op?


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi HarryVSS,

Welke foutmelding krijg je?

Zou je eens kunnen proberen om via mijnTele2 je wachtwoord te wijzigen (just to be sure). (Dit natuurlijk dan ook wijzigen in de e-mailclient)
En je username aanpassen naar alleen je het gene voor het @!?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je topic gesloten ivm inactiviteit, mocht je nog vragen hebben maar even een nieuw topic aan!