beantwoord

Problemen me mail binnenhalen in outlook


Sinds een paar weken hebben wij problemen met 1 van onze mailadressen, t.w. henriet_jongman@tele2.nl
Bij het binnenhalen van de mail in outlook krijg ik de volgende melding:

Taak henriet_jongman@tele2.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Ook op de mobiele telefoon krijg ik een foutmelding: (windows phone)
Er is een probleem bij het downloaden van de berichten foutcode: 80048830

Is hier wat aan te doen, zo ja wat?

Bij voorbaat dank :?

icon Beste antwoord door Bianca van Tele2 19 mei 2017, 12:07

Heb je al gecontroleerd of de instellingen goed staan?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/

Groetjes,
Bianca

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +1
Hi Topfloor11,

Welkom op het forum! :D

Komen de e-mails wel gewoon binnen op je webmail?

Groetjes,
Bianca
Bianca van Tele2 schreef:

Hi Topfloor11,

Welkom op het forum! :D

Komen de e-mails wel gewoon binnen op je webmail?

Groetjes,
Bianca


Ja daar komen de mailtjes wel binnen
Dat vind ik juist het vreemde
Badge +1
Heb je al gecontroleerd of de instellingen goed staan?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/

Groetjes,
Bianca
Badge +1
Hi Topfloor11,

Is het probleem inmiddels verholpen?

Groetjes,
Bianca
Badge +1
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen sluit ik het topic hierbij.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Bianca